Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Konica Autoreflex Tc myyty

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Kimo, 27 Huhtikuu 2013.

  1. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Siisti kunto kaikenpuolin ja kunnossa ,runkotulppa ja kotelo.Tähyslasi on huonohkossa kunnossa,ei haittaa kuvaamista mutta mainitaan.Hp 20 e ja 7,2 e postiin
     

    Liitetyt tiedostot:

    • tc.jpg
      tc.jpg
      Tiedostokoko:
      192,8 KB
      Katsottu:
      155
  2. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Konica Autoreflex Tc

    Mikäs ny...ekkö sä just tän ostannu?
     
  3. m1xer

    m1xer

    359
    0
    0
    Vs: Konica Autoreflex Tc

    Juke ei selkeesti nää kokonaisuutta ;) tässähän myydään runkoa ei laseja, joskus joutuu ostamaan ylimääräistä saadaksen haluamansa :)
    (Voin olla väärässäkin mutta muistaakseni Kimolla näitä koneja riittää..)
     
  4. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: Konica Autoreflex Tc

    Taisin jo mainita että manuaalitarkennus on päivä päivältä minulle vaikeampi.Samaan hengenvetoon mainitsen että nämä on nappikauppaa ja hauskaa kokeilla kaikkea.Vehkeitä on paljon vähemmän kuin monella ihmettelijällä.
     
  5. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Konica Autoreflex Tc

    Nähdäkseni lasitkin on myynnissä. Oiskohan niin että olis ostettu markalla ja kahdella myydään eli vain prosentin voittoa tavoitellaan.
     
  6. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: Konica Autoreflex Tc

    Voi voi Juke,jos et ole ostamassa niin kuvaile sitä Veeraa:) Onko hintani kovat? Kyse vain kierrätyksestä.Miksi ilmottaisin..onko tullut osteltua jotakin.. heti myydäkseni?? Hä?
     
  7. Juke.K

    Juke.K Well-Known Member

    14 670
    215
    63
    Vs: Konica Autoreflex Tc

    Olen mä ostamassa mikä itseäni huvittaa ja hihnastakin annoin tarjouksenkin. No onhan se luonnollista kysyä miksi laitat heti myyntiin jos ite sen ostit. Oliko vehje rikki vai minkä vuoksi laitoit myyntiin? Ja minähän vain kommentoin toisen henkilön kommenttia joka ei ollut nähnyt laseja myynnissä olevan. Ja oikeastaan olen ostajana kiinostunut oletko ostanut myyntiin vai omaan käyttöön. Se ratkaisee paljon.

    Minusta sehän on reilua jos markalla ostaa ja kahdella myy. Eikö? Kauppamiehet tekee niin, joten sinun myyntitaktiikkaa en mitenkään moittinut. Minä hiukan epäilen että taisit suuttua ja hernekeittoa ryystää nenälläsi kun otit tuon Veeran tähän mukaan. Mitenkä se liittyy tähän asiaan? Ajattelitko että näpäytät minua kun mainitset tuosta Veerasta? Kerroppa nyt Jukka sedälle miksi sä nostatit sen asian tähän?
     
  8. Kimo

    Kimo Well-Known Member

    12 411
    1 065
    113
    Vs: Konica Autoreflex Tc

    Rikkinäisiä vehkeitähän minä myyn:) huutonetissäkin olen vahingossa saanut 100% palautteen ja  täälläkin tehnyt pari kaupaa.Veera tuli siitä kun myynti ilmoihin saapui epäreilu ja mutuihin perustuva kommentointi  .Hihna on aika sexy ,taidan pitää kohta itsellä kun sitä tarkemmin katselee:)  kimo