Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Sellaista käytetään liiankin usein tehokeinona vaikka alunperin se galleria esitys -tyyli luotiin kuvien häpäisemistä varten - ns. "Rappiotaiteen näyttelyissä" ("Entartete Kunst") kansallissosialistisessa Saksassa 1930 -luvulla. Ihan totta. Sieltä tuo esittämissuuntaus levisi ja elää yhä nyky-yhteiskunnissamme. Johonkin se sopii mutta harvaan. Tieto luo tuskaa ... Edit : Linkki asiaan : http://www.google.fi/url?q=http://cla.calpoly.edu/~mriedlsp/History437/Art/Entartete%2520Kunst.htm&ei=YqM2UJ_vLYnO4QTy_4HYBg&sa=X&oi=unauthorizedredirect&ct=targetlink&ust=1345759850753170&usg=AFQjCNFYtGb30uWTjGJY-kKaRemn5b9p6Q
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Voisivat käydä esim Fotografiskalla katsomassa, on jo parempaan suuntaan siellä. Suomessa tuo elää kovin hyvin, mutta on se melkoista pilkkaa esittää noin ja varsinkin kun joukossa on näitä isoja nimiä.
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Jonkin olisikin ehkä kerrottava se heille - noinkin vanhan teemallisuuden turhan toiston tarpeettomuus ?
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Vai kertoa jotain niille henkilöille jotka "kyllä tietävät asiat"(?), taitaa olla turha kokeilla, ainakaan tässä maassa ja Helsingissä. Parempi mahdollisuus olisi viestittää esim Sally Mann:ille jonka teos on esillä millä tyylillä ja missä ympäristössä hänen teos esitetään, siinä voisi olla painoarvoa tarpeeksi. Hyviä teoksia ja valokuvaa tuolla on esillä, mutta kaikki hukkuu massaan liian pienessä tilassa. Lähinnä siellä vaikuttaa olevan kiinnostus myydä impossiblen filmipakkoja näyttelyn sijaan, sen verran paljon niitä tuputettiin siellä.
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Kävimme tänään Polaroid-näyttelyssä tyttären kanssa. Odotukset olivat suuret, kenties liian suuret, sillä täytyy myöntää että molemmat petyimme hieman. Polanoid.netissä näkee lähes päivittäin huomattavasti mielenkiintoisempia polaroidkuvia. Kapan pieni kuvasarja oli positiivinen yllätys, oikeasti!
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Kävin eilen katsomassa näyttelyn. Muutama kuva kolahti, toiset ei. T Jukka
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Nyt kun hieman aikaa on mennyt siitä kuin kävin näyttelyssä, olen taipuvainen kutsua sitä flopiksi. Onneksi oma kiinnostus Polaroidia heräsi jo aikaisemmin, käynti tuossa näyttelyssä olisi luultavasti tappanut sen heti alkuunsa.
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Kun näyttelykritiikki on tällaisista heitoista koostuvaa, ei ole helppoa välttää mieleen tulevan ajatuksen taustalla olevasta oireyhtymästä "happamia, sanoi kettu valokuvanäyttelystä, jonne ei valittu omia ja kaverin kuvia".
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Oletkos M Vuori käynyt itse tuon katsomassa? On melkoisen heikko esitys, vain erittäin hyviä kuvia joukossa, mutta liian sekainen soppa liian pieneen tilaan ängetty.
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Jotenkin arvasin että tulee tällainen vastakommentti, ja melkeinpä myös että juuri sinulta. Mutta voin vakuuttaa että innostukseni ja rakkauteni Polaroidia kohtaan on aitoa, eikä pihlajanmarjoilla ole asian kanssa mitään tekemistä. Kritiikkini perustuu puhtaasti siihen mitä polaroidkuvia näin näyttelyssä ja mitä kuvia näen lähes päivittäin esim. Polanoid.netissä. Omia kuviani minulla ei ole tarvetta esitellä valokuvanäyttelyssä (kunhan harrastelen), ja polaroidia kuvaavia kavereita minulla ei Suomessa ole. Mutta olisin voinut tarjota esim. Andy Warholin suosikkikameran Polaroid Big Shot:in näyttelyn (melko vaatimattomaan) vitriinikaappiin.
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Minusta siellä oli muutama hieno kuva. Mä kun en osaa muuten arvioida noita polaroid-kuvia kuin 'tavallisten kuvien' kriteereillä. En oikein ymmärrä niitä satoja räpsyjä, joita siellä oli seinät täynnä. Ei se minulle riitä perusteluksi, että valittu media nostaa kuvan arvoa, jos sama kuva tavallisesti kehitettynä olisi tekniseltä laadultaan parempi - jos kuvassa ei muuten ole sisältöä, kuin vain perusteluna, että se on polaroid. TJ ukka
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Liian paljon kuvia pienessä tilassa. Väljemmällä asettelulla joihinkin kuviin olisi saanut enemmän tehoa. Yllätyin kuinka vähän vanhoja hyviä polaroid kameroita oli esillä vitriineissä. Jos olisin tiennyt, niin olisin voinut tarjota paria mallia esille.
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Ihan kiva oli kun taannoin kävin. Oli vähän ihmisiä ja tarpeeksi aikaa. Useaan kertaan kiertelin ja tuumailin.
Vs: Komea nimilista Polaroid-näyttelyssä Kiitos aliarvioinnista suhteessa näyttelyarviooni. Kävin katsomassa valokuvanäyttelyn, jonka yhtenä oleellisena osana oli myös Polaroidin historia vanhoine kameroineen, joita oli yllättävän vähän näytillä.