Vs: Riisi gobo Näyttäisi siltä, että valaismena on käytetty n.s. riisipaperipalloa; suosittu lampunvarjostin jokunen vuosikymmen sitten. Ikeasta saanee vieläkin.
Vs: Riisi gobo Lidelistä ostin riisinkeittimen ja käytin sitä peltistä hökötystä gobona. Se oli tämä kuvan idea. Oikeesti ootteko käyttäneet goboa ja minkälaisia? Kiinostaa tämä tälläinen salaman eteen laitettava reikäpelti tai mikä lie hässäkkä se nyt sitten onkaan.
Vs: Riisi gobo Lopputulos on kuitenkin suoraa salamia huomattavasti elävämpi valo. Pitääpä kokeilla joskus. Kiitos vinkistä -myös riisipaperivalaisinvinkistä.
Vs: Riisi gobo Varmaan se on just näin. No teatterissa goboja käytetään aika paljon ja myös discoissa. Niitä on nykyään varmaan jo digitaalisia goboja ennen ne oli pellin paloja johon oli tehty niitä kuvioita erinlaisilla konsteilla. Googlella ja juutuubista löytyy vaikka kuinka asiasta infoa.
Vs: Riisi gobo Tässä on eka gobo testauskuvani. Tarkennus on seinässä. Mä luulen että tää homma lähtee tästä vielä eteenpäin. Kyllä Sakke hiukan mua tähän provosoi, messuilla...ei ite ehkä sitä tiennyt. Vaikkakin muutama vuosi sitten olin miettinyt että kuinkahan tämäkin homma toimisi valokuvauksessa, kun sellasta pellin palaa katselin valomiehen kanssa hänen työpisteellä.