Laitoin kuvan esille, kun toveri Siren niitä pyysi. Tämä oli mielestäni parhaimpien joukossa taannoiselta pakkaspäivän kuvausretkeltäni. Ei tästä nyt juuri "kolme siltaa" hyppää silmille, mutta on se kuitenkin parempi kuvaus kuin "kuva pakkaspäivältä".
Musta tuo yllä oleva, kaareva sillan silhuetti on jotenkin erityisen tyylikäs. Se sopii hyvin yhteen tuon toisen sillan pinnojen kanssa, niinkuin arkkitehti ja sinä olette huomanneet myöskin. Vasemmalla oleva metsikkö+heijastuma vedestä ei ole mun mielestä ollenkaan niin kiinnostava. Näin olisin suonut enemmän tilaa noille siltojen muodoille.
Minulla on tuosta samasta paikasta otettu kuvasarja, jossa askel kerrallaan siirryn yhä enemmän vasemmalle. Kyllähän se jää tuntui tukevalta, mutta en uskaltanut kauheasti riskeerata, kun sula paikka ei kuitenkaan ollut kauhean kaukana ja olin jo muutenkin flunssassa... Kuvasarjaa katsellessa haluaisi kyllä nähdä vielä sen seuraavan ja sitä seuraavan kuvan.
Ymmärrän yskän Katsoinkin kuvaa kirjoitukseni jälkeen ja huomasin kanssa, että sinnehän sitä olisi varmasti ennemmin tai myöhemmin molskahtanut. Näissä olosuhteisiin ja kuvakulmiin liittyvissä kritiikeissä on just tää huono puoli, ettei useinkaan kuvaaja olisi voinut tehdä toisin.