Vs: Kollinpoika II Vai pistit meille sädekehällä varustetun kollin? Ihan hyvä. Tuo "sädekehä" tuo kuvaan huumoria.
Vs: Kollinpoika II Äh, mä en koskaan muista kehua näitä sun kissakuvias. Kissanomistajana tiedän, miten hankalia noi rontit on. Ne pentukuvat sai hyvälle mielelle ja ei näissä rontti-ikäisissäkään haukkumista ole. Hyvää tässä on toi tausta, mutta ainakin mun näytöllä itse HÄN, valokuvauksen syvin kohde, jää vähän pimeäksi (pimeitähän ne on - yhden, nyt jo edesmenneen kollijätkän kaverina huomattu). Eli mun mielestäni seuravissa jätkäkuvissa voisi kokeila vähän rankempaa filliä - kuinka paljon? Se on veteen vedetty viiva.
Vs: Kollinpoika II Kiitoksia kovasti kommenteista, rässä toinen vähän valoisampi, oliskos tää sitten parempi?
Vs: Kollinpoika II Ensimmäinen on parempi. Jälkimmäinen menee vähän hailakaksi. Onko noita kuvatessa muuten tullut kuinka pahasti ylimääräistä valoa obiskaan?
Vs: Kollinpoika II On toi tausta useamman aukon kirkkaampi kuin kissa, ne on kuvattu ilman ylim. valoja +1:n aukon korjauksella.
Vs: Kollinpoika II Tämä on valoisampi, mutta keltaiset alueet ovat kuin tulimyrsky sinitaivaan edessä. Kenties expressionistinen kissan tyyneyden ja tulisuuden kuvaus.