Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kokemuksia SimplyElectronics.net verkkokaupasta?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana fotox, 19 Maaliskuu 2012.

1. fotox

fotox Member

43
    0
    6
    Olen muutaman kerran  ostanut kameroita, linssejä ja muita valokuvaustarvikkeita nettikaupasta, lähinnä Saksasta ja muualta euroopasta. Kokemus on pääasiallisesti ollut hyvä.

Pari kuukautta sitten tuli tarvetta päivittää kuvauskalustoa ja huomasin täällä kameralaukussa mainostavan SimplyElectronics.net verkkokaupan. Tein haun kameralaukun foorumilla ja haun perusteella kokemukset vaikuttivat positiivisilta.

Ensin homma vaikutti toimivan hyvin, rahat lähtivät ja tavara piti tulla viikossa. Sitten paljastui kupletin juoni ja shit hit the fan (suomeksi: paska lensi simplyelectronicsin tuulettimesta). Tein uuden ja laajemman nettihaun (ks. SimplyElectronics Consumer Verified Ratings & Reviews) ja selvisi, että pienelle osalle tuote tulee nopeasti (ja osa kommenteista on maksettuja mainoksia) ja loput menettävät rahansa. Oma tilanne on vielä auki, mutta ei hyvältä näytä. Entäs muiden kokemukset?

Millaisia kokemuksia kameralaukkulaisilla on SimplyElectronics.net verkkokaupasta?

2. Vs: Kokemuksia SimplyElectronics.net verkkokaupasta?

Mikä oli maksutapa, jos PayPal niin pystyt valituksella saamaan mammonat takaisin, muutoin jos Visa esim, niin ilmoita luottokunnalle että eivät tilitä rahoja eteenpäin ja toimitat kaikki dokumentit heille.
    Olin joskus itse tuolta tilaamassa, mutta onneksi ennen tilauksen hyväksymistä sain vinkin että missä mennään heidän kanssa, tilasin sitten lopulta (AF-S 24-70/2.8)  cameranu.nl puljusta joka sitten oli kaikin puolin hyvä Alankomaalainen nettikauppa.

3. Vs: Kokemuksia SimplyElectronics.net verkkokaupasta?

Itse en tiedä uskaltaisinko tuolta tilata. Napursaitilla 18 sivua keskustelua. Nuo hollantilaiset kaupat ovat ok kaikinpuolin.

kamera-express.nl
    calumetphoto.nl
    cameranu.nl