Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kokemuksia iZettlestä

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana RB, 22 Marraskuu 2018.

  1. RB

    RB Well-Known Member

    9 106
    1 087
    113
    Onko teillä kokemusta kyseisstä järjestelmästä?
    Kuluja pitäis saada pienemmiksi, tuossa olis yks vaihtoehto.
     
  2. motris

    motris Well-Known Member

    4 695
    703
    113
    Mulla on vain asiakkaan ominaisuudessa parin kerran kokemusta. Ensimmäisen kerran maksoin renkaiden vaihdon iZettle-päätteen kautta. En ollut kuullutkaan silloin ko. systeemistä mitään. Korjaamo oli minulle tuntematon ja... noh, melko hämyisen oloinen paikka. Pientä kielimuuriakin oli. Eteen työnnetään "70-luvun taskulaskin". Lähin automaatti oli kilometrien päässä, joten vähän aikaa arvoin, että mitäs nyt. Maksoin kuitenkin. Lähdin ajelemaan, ja samoin tein tulee tekstiviestiä. Tekstarissa ilmoitus iZettle-maksusta. Eli toinen hämmennyksen aihe, kun en tiennyt mistä se viesti tulee. Palveluntuottajalle kun en puhelinnumeroani ollut antanut.

    Eli. Ainakin minulle siitä jäi asiakkaan ominaisuudessa suht negatiivinen ja kotikutoinenkin kuva. Tietosuojakin hieman epäilyttää, tai ainakin epäilytti. Olen sittemmin kyllä ymmärtänyt, että se olisi aika paljonkin edullisempi yrittäjälle. Voisin kuvitella että kuvaajalle tai muulle palveluntuottajalle, joka pääasiassa hoitaa laskutuksella, se voi olla perusteltua ikään kuin hätävarana laskutukselle. Mutta ainakin omasta mielestä kannattaa puntaroida sitä säästön arvoa myös asiakkaalle tulevan mielikuvan kautta. Jos siihen tai vastaavaan päätyy, niin turvallisuus kannattaa varmistaa ja asiakkaalle varmaan on hyvä selvittää sen toiminto jollain tavalla. Valokuvauksen kaltaisissa palveluissa asiakasta ohjaa niin paljon tunteet, että kaikki "häiriöt" palveluketjussa lisää riskejä epätyytyväisyyteen.

    iZettlen lisäksi taitaa olla muitakin vastaavia. Kannattaa ehkä käydä läpi kaikki vaihtoehdot. Ja puntaroida se asiakkaan maksutapahtuman arvo kokonaisuudessaaan.
     
    Viimeksi muokattu: 24 Marraskuu 2018
  3. RB

    RB Well-Known Member

    9 106
    1 087
    113
    Käyttökulut iZetlerillä on kyllä paljon pienemmät kuin nykyisellä.
    Laskun antamista pyrin välttämään kaikin mahdollisin keinoin, firmoille helpommin....ja toki joku määrätynlainen kuvaus myös.
    Siinä vaan pitäis olla kännykkä tai tabletti koko maksun ajan käytettävissä, omaa kännykkää en siihen tahtoisi laittaa kun emännyyskin on välillä rahaa perimässä ja minä kännykän kanssa menossa missä sattuu.
     
  4. motris

    motris Well-Known Member

    4 695
    703
    113
    Joo, no siis itse kun en yrittäjä ole, niin en tiedä. Käsittääkseni on joku toinen vastaava kuin iZettle.

    Mitä olen mikroyrittäjien/sivutoimisten kuvaajien kokemuksia lukenut, niin ovat olleet kyllä tyytyväisiä. Halusin vaan tuoda oman näkökulman asiaan. Mutta asiakkaitakin on tosiaan paljon erilaisia ja myös systeemit muuttuu. Kaikki uusi aiheuttaa ainakin jossain määrin hämmennystä. Kaikki säästö on plussaa, mutta hyvä katsella/puntaroida laajemmin, mikä "säästö" on todellisuudessa. Tai missä vaiheessa "hyppää mukaan" uuteen.