Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Kokeile M8-kameraa!

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana angulex, 8 Elokuu 2008.

  1. fotomik

    fotomik Member

    786
    0
    16
    Vs: Kokeile M8-kameraa!

    Mutta aukkorengasta on sitten turha odottaa. G-mallin kakkula kun on.
    Helkatin hyvältä se vaikuttais kyllä. Jokseenkin koomisen näköinen etuelementteineen.
     
  2. Vs: Kokeile M8-kameraa!

    Ei se ihan pröö ole, panin tossa e-mailia zeissin suunnitteluosastolle. Lupasivat Zeiss kakkuloita tulevaisuudessa Nikon  CPU:lla eli chipillä, aivan kuten nyt Voigtländer nyt jossakin uutuudessa. Sitten kun on nikonbajonetilla ja kamerasta säätyvä 21 millinen manual focus Zeiss, sitten ehkä aletaan puhua prööstä... Teki terää zeissillekin toi leitz veto, 1,4 valovoimainen 21 millinen. hinta vaan tuppaa nousemaan eurolinsseillä ja eurorahoissa myös pröö (ellei pröystäily) tasolle.
    Muuten, Nikonin Oljemark tilasi mulle varaosa nikon chippejä, jotta olisin tahkonnut ne itse kiinni linsseihin, mutta nikon svenska meni ja mämmäs koko asian, laittoivat kaikki varaosat ruotsiin, kun panivat nikon filiaalin pakettiin ja Oljemark ajaa nyt taksia niinkuin mä ! ( Mikä talentin tuhlaus, kummallakin)
    Niin, täähän on vielä M8 eikä nikonin haukkumis tread, lukekaa uudet pölinät Erwiniltä, aika selkeää tarinaa siitä kun Leitz on tehnyt suunnanmuutoksen, nyt lasit on aika yksiselitteisesti suunnattu Leica Digiin, eli optimoitu täydelle aukolle. Vielä kun saisivat ton skarppaushomman haltuun. Autofocus niin että takaseinässä olis pieni hiirinäppylä jolla skarppauspistettä vois vapaasti siirrellä, sitten toi mun skarppaava kenno, mutta taitaa olla että jää Leitziltä tekemättä. taidan lähettää uuden e-mailin Zeissille.

    ### Muuten, on tossa 14mm obiskassa aivan ok aukkorengas, pikkutekstillä ja kaikkea !