Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Öykit

Discussion in 'Kuvat ja galleriat' started by Heiskat, Sep 8, 2011.

Nimestään huolimatta aivan merikelpoisia laitteita.

T: Tomi

1. JLN

JLN Active Member

4,099
    0
    36
    Vs: Öykit

Tässä on jotain kivaa, ts. piti katsoa ja tuumailla pariin kertaan. Jotain tuossa komppiksessa jään tosin kaipaamaan. Rouva? keskellä toimii oikein hyvin, mutta nuo veneet vois olla jotenkin toisin - mene ja tiedä..

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14,683
    233
    63

Itseasiassa minä olisin tarkentanut veneisiin koska ne on tässä se pääasia ja neito olis saanut olla epätarkempi nyt se on toisin.

3. RDahl

RDahl Staff Member

7,895
    117
    63

Tämä on kuin suoraan makailunmainoksesta, mikä ei ole ollenkaan paha asia.

4. Vs: Öykit

Kiitos,

Askartelin kuvan itse asiassa tästä kuvasta (tämä alkuperäinen ei ole juurikaan  - vielä terävöinti/kontrasti/värit- käsitelty).

Päätin koittaa, miten neliöformaatti mahtaisi toimia. Pahaksi onnekseni olin rajannut alkuperäisen liian tiukkaan vasemmalta, joten jouduin rakentamaan vasemmanpuoleisen veneen perän uudelleen, siinä täysin onnistumatta (ks. suurennos ja etenkin vasemman kulman "tappi" veneen perässä).

Koitetaan sitten ensi kerralla parempaa rajausta ja enemmän järkeä mukana.

5. nomad

nomad Well-Known Member

10,349
    167
    63

Eka kuva on tehokkaampi, toinen taas avautuu kivasti. Tarkennuksen paikka ei nouse näin pienessä koossa katsellen ylittämättömäksi probleemiksi, josko on probleemi ollenkaan.

Itselläni on kompleksi kuvan etualasta. Näistä kummastakin kuvasta leikkaisin pois etualasta aivan pikkuisen, jotakuinkin hiekan kuivan osan verran.

6. Vs: Öykit

Kiitos kaikille kommentoijille arvokkaasta palautteesta.
    Tuli taas opittua uutta.

T: Tomi

7. JPu

JPu Well-Known Member

5,484
    225
    63

Minusta tuo kakkoskuva on hieno. Ensimmäisen keskisommittelulle en keksinyt riittävää syytä. Veneet siinä kuitenkin epätasapainotti sitä rauhattomampaan suuntaan.