Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Koiratappelu

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana nieppi, 4 Syyskuu 2005.

Otetaan koirakuvat!
    Mä pääsen ottamaan omaani vasta 17.09 lauantaina tai 18.09 sunnuntaina koska saan silloin koiran lainaksi. Mutta jos sä otat kuvan ennen tuota ajankohtaa ni koita pitää se piilossa maanantaihin 19.09 asti etten mä matki sun ottamaa kuvaa.
    Sulla on tässä vielä etulyöntiasema kun sulla on oma koira, mä en ole koiria nähnyt ku telkkarissa ja tällä palstalla.
    Käykö näin?

1. käy hyvin, eli aiheena on koira-kuva! postaan omani 19.9 ja odotan samaa sinulta..:)

2. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Antaa isojen poikien touhuta, kyllä huumoria heiltä löytyy sen verran. Ja katsotaan mitä pojat saavat koirakuvista aikaiseksi. :)

3. Jotta henkilökemia ei vaikuttaisi lopputulokseen, pitää kuvat postata anonyymisti, jos ei muuten onnistu ni laitatte ne vaikka maililla minulle, ja minä postaan ne foorumille.

4. Ei huono..

5. Jos kerran kisataan ni kisataan kunnolla;)

6. sopii minulle, mitä sanoo nieppi?
    itseä kyl hieman houkuttas heittää koirakuva jo tuonne "koirat" teemaan, mutta jos skaba on niepin kans pystössä niin odottelen kiltisti 19:teentoista päivää..:)

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Minusta olisi reilua että ottaisit sen Niepin kisailu kuvan noina päivinä kun Nieppikin ottaa. Kuitenkin sinulla on etua että on oma koira. Toinen joutuu lähtemään hiukan tuntemattomalle maaperälle. Ja tässä on kuitenkin aikaa miettiä ideaa kummallakin kun kuitenkaan ei ole tulossa ilmeisesti ihan normaalia koirakuvaa. Epäilen.

Joka tapauksessa voit postata sen Nieppi kilpailu kuvan jälkeen päinkin tuonne teemaan.

Edellä mainitut oli vain henkilökohtaisia mielipiteitä ja ajatuksia sivusta seuraavana. Ja Jaskaulle voisitte kummatkin tosiaan postata kuvat. :)

8. peet

peet Member

764
    0
    16
    Eipä ollenkaan. Ja että saataisiin vähän puntteja tasan, niin kuvat pitäisi kyllä ottaa samassa ajassa. Mitenkäs tämä sitten varmistetaan? Niin tietysti, 17.09. klo. 9.00 vaihdatte koirat ja palautatte klo. 17.00. Onpahan ainakin kummallakin vieras koira, eikä tule kiusausta kaivella arkistoista kuvia. Lisätodisteeksi voisi koirien suussa olla päivän lehti, mistä näkyy päivämäärä.

9. Älähän nyt peet heittäydy vallan nokkelaksi.

10. peet

peet Member

764
    0
    16
    Noo...viimeisen lauseen voisi ehkä poistaa pöytäkirjasta, mutta muutenhan tuo vain tasottaisi haastekisan lähtökohtia.

11. Henk.koht katselisin mielummin catfight:ia

12. ja kukaanhan ei ole nähnyt millanen dogi mulla on..;)

13. JPu

JPu Well-Known Member

5 455
    201
    63
    Jotenkin tästä tulee mieleen vahvasti nuo Tipen esittelemät "kissat", jotka kait ovat Peetillekin tuttuja...

KANNATETAAN UUTTA AIHETTA KISSATAPPELU!

14. Mä komppaan jiipeeuuta

15. peet

peet Member

764
    0
    16
    Aiheesta on kyllä jonkinlaista materiaalia...

16. näytileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

17. peet

peet Member

764
    0
    16
    ...mutta kun ei jaksa muistaa, että oliko mitään kunnollista. Kun muistaisi edes, että minkä merkkisiä mirrejä noissa oli, niin olisi helpompi lähteä arkistoja penkomaan.

18. JPu

JPu Well-Known Member

5 455
    201
    63
    Ahaa olisko mahdollisesti siamilaisia, tai jopa joku afrokatti? VAU

19. Ei afroja vaan kivasti trimmattuja joohan...