Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Koirapotretti

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jumppis, 18 Maaliskuu 2009.

iPhoto vaihtui Photoshoppiin ja heti piti kokeilla RAW kuvan käsittelyä. Palautetta?

Jahka opin käyttämään ohjelmaa niin poistaisin tuon koiran korvaan tunkeutuvan oksan taustalta.

1. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: Koirapotretti

Oksa ei häiritse minua. Sensijaan korvan katkeaminen ei näytä hyvältä.

Kivan talvinen valo.

2. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vs: Koirapotretti

Mun mielestä hieno ja jollain tavalla erilainen koirapotretti.
    Uljas ja koira on itsestään ylpeä.
    T Jukka

3. Vs: Koirapotretti

Oksa tuo mun mielestä kivasti tekstuuria taustalle. Siis jos verrattas ihan kirkkaaseen siniseen taivaaseen. Korvan katkeaminen häiritsee.

Sitten, olisin ottanut hihnan pois ja jättäny vaikka pelkän pannan koiralle kaulaan. Oliko hihna kireällä kuvaa otettaessa? Tuo panta kun puristuu tuolla tavalla kaulalle.

Muutoin, komea kuva kyllä koirasta. Tuo jotenkin uljaasti esille tämän yksilön =]

4. Vs: Koirapotretti

Kiitoksia tähän astisista!

Korvan katkeaminen tosiaan häiritsee...hyvä muistutus itselle siitä, että etsimen reunat on kierrettävä ennen laukaisua.

Hihnan poistaminen ei kuvaustilanteessa onnistunut, koska vieressä oli vilkas lenkkipolku. Koirahan olisi kyllä ollut kiltisti paikallaan, mutta kanssaulkoilijoilta olis tullut nopeasti palautetta. Hihnaahan vois yrittää photoshopata pois...kunhan kohta kirjasto aukeaa ja käyn hakemassa ohjeita.