mitähän touhuas? on kyl niin tylsää vaihteeksi.. ..hei, mitäs sä nuuskit? oot sä löytänyt jotain kiinnostavaa? ..mulle kans kun mäkin istun nätisti.. ..äläpäs karkaa, kyl mä saan sut kiinni! ..pakoon, pakoon iloisesti la la.. ..tuulen nopeudella, kukaan ei saa mua kiinni!
Sä oot kyl ihan 1 lk koira kuvaaja!! Uus koira? ei vaan todella kivoja kuvia. Irkku kuvia lisää, niin lupaan kommentoida huolellisemmin
Helotuksista huolimatta ihan tosi kova koirasarja!! Ei voi muuta sanoa.. tai vois, mutta ei tule mieleen...
Irkku menee sen verran kovaa ettei mun kamera pysy perässä joten pitää hiukan hitaampia koiria kuvata. Mut jottei menis överiksi niin tuossa bonuskuva Ajaton. Kuvan idea on yhdestä tiikerikuvasta jonka tipe näytti eilen tietyllä tapaa kun esitteli jotain lintua kyseiseltä kuvaajalta.
Official dogphotographer. Aivan älyttömän hienoja. Toi tuulen nopeudella viilettävä toppatakkinen nousee tällä kertaa ylimmäksi sekä huumorin että valokuvauksen saralla.
Idean aiheuttajaa en ole nänyt, mutta silti, hieno kuva! Mukavat värisävyt, sopiva syväterävyys, luminen suu ja kaikkea! tuollaista osaa arvostaa vasta sitten, kun on kuvannut irlanninsettereitä.
Valtavan suloisia, teksteineen kaikkineen. Neljäs ja viides on mun suosikit, keltainen näyttää ihan lelukoiralta
Loistavia kuvia. Ja sopivan näköinen papukaijan merkki päälle nimittäin perspektiivistä. Kuviin tulee huomattavasti enemmän tehoa kun kuvaaja laskeutuu kuvattavan tasolle, heh näin kuvaus mielessä..