... hänellä, ken tätä kantaa, lie upseeri reservin. Kuva on materiaalia kurssijulkaisua varten. Ajattelin näyttää täälläkin, kun miellyttää ainakin omaa silmääni.
Vs: Status... Valo on miellyttävä, mutta jostain syystä minun huomioni varastaa merkiltä tuo sinisen huovan tekstuuri. Katse etsiytyy siihen.
Vs: Status... Mä taas pidän valosta. Siitä, että se kirkastuu kuvan taka-alalle. Pääkohde nousee hyvin esiin. T Jukka
Vs: Status... Kuva sinänsä on minusta vähän liian "in ya face" tyylinen. Mielummin näkis enemmän kunnioituksen ja tavoittelemisen tunnelmaa, mutta ei tästä voi oikein mitään vääräksikään sanoa, ennen kun näkis kuvan siinä kurssijulkaisussa kun kuitenkin tekstit ja muut kuvat ympärillä vaikuttaa paljon lopputulokseen.
Vs: Status... Samoin kävi täälläkin, ja myöskin .. minäkin katsoin että ristit ovat "tyhjiä" ts. taustan kangas näkyy läpi.
Vs: Status... Tämähän herätti kovasti kiinnostusta. Hetken etsin ristille sopivaa valoa lähiympäristöstä, kunnes löysin sen ikkunasta. Taustan "sinisenä huopana" toimii ilmavoimien sininen baretti. Itse julkaisussa kuva tulee esiintymään koko aukeaman kokoisena tausta-/otsikkokuvana. Oikeanpuoleisen sivun oikeaan yläreunaan tulee noin neljäsosasivun vaaleampi tausta, jossa pieni määrä isohkoa tekstiä. Vaikea selittää, mutta ehkä tästä suuntaa saa.
Vs: Status... Sininen pohja ja kuvan tukkoisuus sekä harmaatasapainon pielessä olo häiritsee todella paljon. Koitapa korjata ennenkuin laitat mihinkään painettavaksi. Tuo viimeksi mainittu eli WB on helppo ja nopeasti korjattavissa, samoin kuin tuo tukkoisuus.