Kommentteja olisi kiva saada, tää teos koostuu viidestä 30x30cm neliöstä. Ja olisi kiva kuulla mitä tarinoita tää kuva katsojille välittää, myöhemmin voin sitten avata miten itse olen sen nähnyt jos se kiinnostaa. https://09e30761-a-62cb3a1a-s-sites...QFOdyc2tUm1bdSfy_O2TDZMJCaPA==&attredirects=0 EDIT: Toimiikoha tämä paremmi:
Vs: Ihmisen kuva Idea on minusta todella onnistunut. kokonaisuutena mielenkiintoinen ja väreiltään onnistunut. Muutama asia kuitenkin kiinnitti huomiota: sormus voisi olla pois ja rannenauha, nilkassa sukanpainauma vielä näkyvissä, ja tuo pinnistys varpaissa ei ollut onnistunut ratkaisu .... mun mielestä....
Vs: Ihmisen kuva Kiitoksia, sormusta ja rannenauhaa itsekki oon kattonu vähän samalla silmällä, tuo sukanpainauma (oikeasti taisi olla nilkkakorun painauma) oli asia josta ei ehtiny pääsemään kuvaustilanteessa eroon, mutta voisi kattoa jos sen kadottaisi editoinnilla. Pinnistys varpaissa, mikä siinä tuntuu väärältä? Itse näen sen tavallaan parina haroittaville hiuksille / juurille.
Vs: Ihmisen kuva ahaa nythä mää hokasinki... no sitten hiusten juurevuuden huomasin heti itsekin, olisi sotkukohdasta voinut hiukan asetella enemmän ..... mutta sittenhän tuo varpaiden harotus sopiikin....