Olin menossa maisemoita kuvaamaan kun hän ajoi keskustanaisten (ruotsinkielisten) kassi heiluen minua vastaan.
Vs: Keväinen mopomies Tästä kuvasta on helppo tykätä. Hymyilevä mopomies mainostaa pakkoruotsia ja taitaa monikulttuurisen Ikean kassi olla toisessa kädessä. Niin se käy. Näyttää Puumalan sillalta. Voin olla väärässäkin.
Vs: Keväinen mopomies Joo mukava snapshotti ja veikee ilme mopomiehellä, hieno marsun keulakin tyrnästi mopossa! Minä veikkaan Kärkistensalmi, Korpilahti.
Vs: Keväinen mopomies Minä en veikkaa mitään, mutta "ruotsinkielisten kokoomusnaisten kassi" on hilpein lisäarvonsynnyttäjä, mihin olen vähän aikaan törmännyt Hauska kuva!
Vs: Keväinen mopomies Puutetta ehkä kompensoi se, että mies lauleli ohi ajellessaan Kuva on Kärkisiltä Korpilahdelta, nykyään Jyväskylän kaupunkia.
Vs: Keväinen mopomies Kun kyseessä on "ruotsinkielinen keskustanainen", ei pappatunturi sopisi kuvaan, vaan päinvastoin pitää olla selvästi erilainen mopo kuin se. Pappamopo on SMP-mopo Eino Poutiaisen maakuntakierrosten ansiosta. Moposkootteri taas kaupunkilaisten ja pikkutyttöjen. Mitä jää ruotsinkieliselle keskustanaiselle: enduro. Jo siltakin kertoo, että nyt eletään nykyaikaa eikä nostalgiaa.
Vs: Keväinen mopomies Mukava kuva, liikettä kaipaisin kuvaan, näyttää kuin pappa seisois mopon kanssa paikallaan. Jari
Vs: Keväinen mopomies Juu, olis saanut olla pidempi suljinaika. Mutta oli paljon valoa (etenkin taustalla) ja herkkyys oli jostain syystä juuttunut vähän ylös, ISO640. Semmoista se tilannekuvaus on.