Vs: Tulevien joulujen henki Nimi ei toimi yhtään. Kuva on loistavinta ikinä! Mahtava fiilis! Jättää katsojalle tulkittavaa! Toi nimi kävi ärsyttää ku on noin loistava kuva
Vs: Tulevien joulujen henki Syrenismiä puhtaimmillaan !! ps. hyvä kuitenkin on kuva, tykkään. vaikka onki pelottava...
Vs: Tulevien joulujen henki Jaha. Tummia sävyjä, pysty- ja vaakasuoria ristiin rastiin, joku hahmo keskellä kuvaa. Pyydän anteeksi, ettei tämä kuva saa rationaalista mielikuvistani lentoon millään tasolla. T Jukka
Vs: Tulevien joulujen henki Henget ovat aina kiinnostavia. Tulevat, menneet ja läsnäolevat, vaan joulu?
Vs: Tulevien joulujen henki Jukkiksella rationaalinen mielikuvitus, eipä tule yllätyksenä. http://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_of_Christmas_Yet_to_Come
Vs: Tulevien joulujen henki No, ehkä? Outi Heiskasen risukkometsäläiskansa varmaan taputtelisi naavaisia käsiään ja julistaisi tämän uuden pelastajansa tuloksi. (On minnussakin sen verran jäänteitä jäljellä geeniperimästäni, että meneehän tuo.)
Vs: Tulevien joulujen henki Emmä oikein tiedä: Liian tehdyn ja tasalaatuisen näköinen oksaikko, liian valoisaa ja mörkö keskellä eikä se ole edes peloittava, Higg
Vs: Tulevien joulujen henki A:Kuvassa ei ole mörköä/on/ei/on/ei päätä ite--->perustelu:jätetty tulkinnan varaa B:Tasalaatunen on tasasta B/2:Mun mielstä risukko on kaikkea muuta kuin tasalaatusta enemmänki sekavaa C:Jukkis:ehkä sulla ei o "taiteellista" ajatusmaailmaa D:Jukkis:hyväksy se E:Jukkis:Kuvaa studiojuttuja oot niissä hyvä mut jätä "Taide" kuvat analysoimatta jos et niitä osaa käsitellä. F:Ostan printin tästä paljo maksaa? G:Ei o rahaa mut ota se kohteliaisuutena
Vs: Tulevien joulujen henki Mulla on taiteellinen ajatusmaailma siinä mittakaavassa, mitä mun henkilöhistoriani käsittää. Enhän mä näitä sen kummemmin ole edes analysoinut, ilmaissut vain mielipiteeni. T Jukka
Vs: Tulevien joulujen henki Kuvan tyylilaji on X-Files. Luontokin on siihen sarjaan sopiva. Tarina niissä on aina sama: kun Joulupukki on käynyt, perhe syö kinkkua, kunnes ulkoa kuuluu ääniä ja sitten tulee se toinen vieras... Ryteikön rakenteisuus kertoo siitä, että ongelma on aina lopulta luonteeltaan, psykologinen - joko nyt tai menneisyydessä. Haamu olisi parempi käännös ghostille (käsittääkseni Dickens-käännöksissä onkin käytetty haamua), jolloin se ei sekaannu "ajan hengen" kaltaisiin ilmiöihin. Hieno joulukuva.
Vs: Tulevien joulujen henki Jukkiksen mielipiteet ovat hyvin arvokkaita, niiden perusteella jokainen voi tarkistaa sijaintinsa valokuvailmaisun kartalla. Jokainen kuvaa ja kirjoittaa omista lähtökohdistaan ! Ja kiitti kohdasta F!