Vs: Metsään menneitä otoksia. Kuvanumerot kertoo että noiden välissäkin on otettu kuvia. Ykkönen on ykkönen.Kolmonenkin on kiva vaikka mä en ihan tykkää tuon tyylisesta toonauksesta.
Vs: Metsään menneitä otoksia. Kiitos kaikille palautteesta. Juke: En tarkoittanut että otin pelkästään nämä kuvat tuolla järjestyksellä, tarkoitin vain ajallisesti että ensinmäinen on otettu klo.18:46 ja viimeinen klo.19:46. Eli aurinko ei ollut enää niin korkealla ekassakaan ja viimeinen olikin jo sitten metsässä johon valo vielä löysi tiensä jostain oksien raosta. Mitä kolmoseen tulee niin se RAW versio oli vielä himmeämpi ja paikka paikoin näkyy epäterävyyttäkin kun valotus oli 1/50, eli tummensin vain hieman ja terävöitin tuota luontopolkua. Markku: Itse vain tykästyin kovasti noihin lehdissä oleviin lehtien varjoihin, kauniisti tuonne metsän hämäryyteen tuli tuo valo jostain reiästä. Jari.S: Ei yllätä, kerro jotain uutta. Rajaukset nyt ovat vain minun näköisiä, ehkä vielä joskus saan otettua kuvan joka miellyttää sinuakin.