Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Tarvikeakuista

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana teemupii, 29 Huhtikuu 2005.

Muutama päivä sitten tippui postiluukusta Digitarvikkeesta tilattu tarvikeakku, ja nyt ensimmäisten iltojen kuvaamisten perusteella ei voi sanoa muuta kuin vain että on hintansa värtti. Tämä on tosin sanottu muutaman kuvaamisen peruusteella, mutta tämän mukaan ei ko. tarvikeakun tarvitse yhtään hävetä Canonin oman akun rinnalla. Hinta on alle puolet, eikä näin alussa ole akun kestossa ainakaan huomattavaa eroa havaittavissa. Pitää katsoa miten akku jaksaa pitemmän päälle, mutta verrattuna siihen että hinta on alle puolet Canonin omasta akusta, niin akun kesto on enemmän kuin kohdillaan. Tuli "ehkä" mainittua muutaman kerran tuo hintaero, mutta odotin vähemmän halvemmalta tarvikeakulta.

Ai niin.. tämä oli siis 300D:n sopiva tarvikeakku.

1. vn

vn

1 464
    0
    0
    Itse aikanaan tarvikeakkua (BP-511 -vastaava) hankkiessani totesin että verkkokauppa.comista sai edullisemmin. Tosin postikuluista ei tarvinnut välittää kun lafka on töistä parin pysäkin metromatkan päässä. Hyvin on pelannut.

Vesku

2. joonal

joonal

21
    0
    0
    Eiköhän ne laadulliset erot tule esille siinä pitkäkestoisuudessa, tosin kyllä tuntuu canonin nimeä kantavat akutkin hiipuvan parin vuoden käytön jälkeen.

3. kurdt

kurdt

11
    0
    0
    Itse tilasin akkuinternational.de firmasta kaksi Nikon D70 menevää akkua ja hyvin tulivat perille. Ei se hinta hirveästi postikuluina eronnut Suomen hinnasta, mutta Suomessa ei valitettavasti ollut silloin noita akkuja digitarvikkeessa kun niitä tarvitsin. Hirveästi en niitä ole vielä kerennyt käyttämään, mutta aika samaa kestävyyttä tuntuisi olevan kuin Nikonin oma. Pakkaskestävyys voi sitten olla eri asia, en tiedä.

Ikävää tuossa firmassa oli se, että he eivät ottaneet missään vaiheessa yhteyttä. Ei muistaakseni tullut edes tilausvahvistusta. Joten jos tilaatte niin sokkona vaan odottelemaan, minun luottamukseni palkittiin.