Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kaari

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Anonymous, 8 Syyskuu 2005.

1. Anonymous

Anonymous Guest

2. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Onkos tuo sininen (cyani?) kromaattista aberraatiota, vai tuleeks se jostain muualta?

3. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Kiva kaari...

Vai että cyania... myrkyllinen kuva vai kohde. Noi aberraatiot jää multa aina huomaamatta, joten on se hyvä että niistä varsin huomautetaan ;)

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Tyylikäs ja yksinkertainen kuva. Olisi taannoiseen minulle olleeseen karvattomuus haasteeseen ollut aika sopiva tuo kuva. :)

5. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Voi perse, eihän tästä tiedä mikä kumpu on kohteena ja se on hyvä juttu. Pelkistetty ja toimiva.

6. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    En mäkään niitä katsele, tässä vain pisti silmään tollanen sininen rantu kun se on niin keskeisellä paikalla. Katse hakee mulla ihan ensin tuohon iholle valon ja varjon rajamaille. Siitä se nousee sitten ylöspäin tuohon valkoiselle alueelle, ja sit loppu on harhailua. Valkoisen alueen reunasta se helposti erottuu mulle.

7. Se tulee mualta, sieltä ihan sisältä. Sehän on sitä ihon värinää.

8. vn

vn

1 464
    0
    0
    Tutkielma kehon eri kohdista ovat näyttäviä. Niin on tämäkin. Kaaret ovat kivoja. :)

Vesku

9. Upea kuva, upeasti sommiteltu. Antaa kivasti mielikuvitukselle ja katsojan luovuudelle tilaa. Itselle tulee ensimmäisenä tietenkin mieleen se kun vaimo oli viimeisillään ja massu oli vähän tuommoinen. Eli assosioituu elämän ihmeeseen.

10. Anonymous

Anonymous Guest

Kaikkea sitä on tullut tännekkin postailtua ;).

11. Äläs muuta sano, mahtaako edes vaimo tietää ;)