Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Itseasiassa mä vaan toteutin sen mihin te mua piiskasitte. Ihan aluksi Veera oli opin kappaleena valotuksien opiskeluun studiossa ja sitten yhden ideani jälkeen se lähti teidän kannustuksen kautta. Tästä se lähti. Ja kuten nimikin viittasi "Pahoin pelkään" että tämä ei jää tähän. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,62597.0.html Sanonkin että "ryhmä hali" ja kunnia kuuluu koko kameralaukun porukalle. Ja voin kertoa että lisää on kuvattu ja kuhan saan ne stilisoitua ändiin, niitä tulee ainakin neljä kuvaa tässä lähipäivinä ulos. (vieläkin mua pistelee hiukan)
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Voiko tätä enää paremmin sanoa, kyllä se on justiin näin. Mutmä kitisen silti noista valoista koska saan ja voin
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Mä voin lähettää sulle VALOA vaikka sähköpostilla. Seuraavat on vielä tumempia. Ja tumenee mitä enemmän kitisette. Black is best.
Vs: Köyhän kaverit: vilu, Veera ja näläkä (kuvia lisätty) Et uskalla kuitenkaa jaa nomut mullahan on jo Veera-kalenteri tuomassa valoa pimeään.