Vs: Köyhä laulaja. Joo Miia - ei saa masentua jos ei tipu vaan kehuja. Täähän on aika julmaa meininkiä täällä netissä joskus. Ja taiteilijathan on tunnetusti herkkiä ihmisiä - mukavia kuvaamisia vaan sinne Turkuun ! Ja hymyä huuleen ! - Est Edit : Linssilude -näköjään- kirjoittelikin aika lailla samaa (ja paljon paremminkin) kuin mä. Mutta olkoot tuo minunkin tekstikin nyt tuossa rohkaisuna ja osoituksena harvinaisesta inhimillisestä lämmöstä ja ystävällisyydestä täällä "netissä". Pää pystyyn, Taiteilija ! - E
Vs: Köyhä laulaja. Eniten kyllä hallaa kuvaamisharrastukselle tekee ne, jotka yrittävät kehua huonoja kuvia. Rohkaisu ja neuvonta on tottakai ok, mutta kuvaaminen on nykyään niin helppoa että jokainen yli 5 vuotias ottaa hetkessä kymmeniä oikein valottuneita kuvia.
Vs: Köyhä laulaja. Joo kuule Ilmari se laulajakuva oli huono myönnän sen mut ei silti tarvi noin hyökätä tuskin viis vee osaa manuaalilla kuvata, mä kun katos kuvaan aina manuaalilla. Toki osaan ottaa teknisesti hienoja kuvia mut joskus etin vaan muutakin. Otan ens kerralla sit paremman. Et Ilmarikin on tytyväinen. Mä pistän tän vie kuvia ja siitä Ilmari voit olla varma olin tänään kuvaas kävelykadun jouluvaloja jainnostuin muuhunkin ja huomen illalla sin kuvaa iltavaloissa ja sunnuntaina Tuomiokirkko se on työtehtävä.
Vs: Köyhä laulaja. Asiassa on monta puolta. Olen yrittänyt tuoda tasapuolisesti esille kommentoimissani kuvissa sekä hyviä että huonoja puolia yrittämättä latistaa kuvaajaa henkilönä. Edelleenkin täytyy muistaa, että kohteena kommenteissa on kuva - ei kuvaaja. Kritiikissä on "helpoin tie" etsiä huonot puolet. Samalla se on varmin tapa lannistaa kuvausintoa ihmiseltä, jolla voi olla "kynnys" tuoda omia kuviaan esille. Rakentavalle kritiikille on aina annettava perustelu. Pelkkä "huono" tai "hirveä" ei riitä.
Vs: Köyhä laulaja. Linssilude puhuu täyttä asiaa. Pitäs kyl enemmän tuoda niitä esille mut silti katsoa ettei mitä tahansa tuo kuvaa esille. Alan mennä täst nukkuun huomen on pitkä päivä edessä.
Vs: Köyhä laulaja. <SIZE size="5"]=D</SIZE> Kritiikkiä pitää kestää ja siitä pitää ottaa opiksi. Laulaja-kuva on epätarkka, se on selvä. Lisäksi siinä on mun mielestä erittäin surkea sommitelma. Ehkä ensikerralla paremmin, eh? Ei pidä lannistua, mutta tietynlainen nöyryys olis kuule sulle silti hyväksi. (onko tämä trolli?)
Vs: Köyhä laulaja. Juu tietty nöyryys voi ollakin mut ei saa nöyristellä. Myönnän edelleen et se on epätarkka. Kyl siel mun sivuilta ihan hyviäkin löytyy,...