Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Fuck you

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana strawberryash, 21 Huhtikuu 2012.

1. Vs: Fuck you

If I would have a choice, to the other hole, so I don´t have to look at that awesomely grotesque ring..

2. Vs: Fuck you

I don`t think that you have any options in hole. do your things by yourself...

3. Vs: Fuck you

If I recall right, this ring issue has been talked over already.

4. Hyla

Hyla Member

224
    3
    18
    Vs: Fuck you

Taas hyvällä maulla ja tilannetajulla höystetty kommentti.

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Irvokas ja irvokas.Joku tykkää tatskoista tai renkaista  ja uskoo tykkäävänsä vielä 70 tai 80 vuotiaana niistä ei siinä mitään.Mulle saa laittaa korvikset kun henki ei enää pihise,eli valintoja ilmeisesti.Kuva mulle liianvaikea.

6. Hyla

Hyla Member

224
    3
    18

Eihän nht ollut kyse siitä tykkääkö vai eikö tykkää tatskoista/läväreistä, mielipiteensä voi myös ilmaista asiallisesti ja ihmisiä kunnioittaen, josta sinun kommenttisi on hyvä esimerkki.

7. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Tatskoista ja renkaista????????
    Joku teitä herkempi ihminen olisi enemmän saattanut pitää mauttomana Vatasen toivetta, että henkilö olisi mieluummin kuvattu sormi eräässä toisessa kehonsa aukossa.

8. Hyla

Hyla Member

224
    3
    18

No nimenomaan sitähän tässä haettiinkin! Ihan sama mitä tatskoista tykkää, mutta tommoset sormi peppujutut voi pitää ihan omana tietonaan.

9. jaguar

jaguar Active Member

1 649
    6
    38

Jokainen tulee onnelliseksi omilla valinnoillaan.
    Minakin kasvatin Piikles-tukan 60-luvulla ja olin niin saatana muodikas ja moderni. Ja hyväksytty, uskoisin.
    Siksi ymmärrän hyvin muiden valintoja. tai sit oon vaan, sellainen.
    Vahva
    kuva tuo eka, renkaalla tai ilman.

10. Vs: Fuck you

Nyt vastaan sinulle tyhjentävästi, strawberryash: ja samalla opiksi noille muille:
    Minulla ei sinänsä ole mitään kuviasi vastaan, olet kehittynyt selvästi. Sille en kuitenkaan voi mitään että
    tuo visuaalinen ilmasto mikä on kuviisi tarttunut on mielestäni groteski ja absurdi. Silloin kun näyttää siltä että "revittelet eli panet parastasi" on jälki minusta kornia, ellei suorastaan mautonta.
    Käsittääkseni jokainen saa täällä antaa mielipiteensä kuulua. Jos joku ihan lapsellisia tai päättömiä latelee, jätän omaan arvoonsa. Niille sentään kommentoin joissa näen jotakin potentiaalia.

ja M Vuorelle: Tällä kertaa on ilo havaita että täällä on sentään joku joka osaa englantia senverran että oivaltaa nuo henoudet.  "Keep Jerking, Buddies..."

JK: Kyllä minäkin näitä nakugiltsejä tykkäsin kuvata yhdessä vaiheessa, laitan tuonne nyt yhden kuvan arkistosta, jossa mielestäni ei olla korneja eikä groteskeja, ei siksi että tarttis esittää mitään erikoista , vaan että tuo kuvatyyppi kuuluu erääseen vaiheeseen. Kuvaajalle on hyväksi mitä aikaisemmin pääsee käyttämään kunnon mallia.

11. Vs: Fuck you

Sormi/peppu ?? on niitä vaihtoehtoja vielä naisilla tarjolla...

12. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ei oikein mulle iske tää positivisessa mielessä.

Jotenkin snadisti sellainen fiilis, että on koitettu duunata jotain "rankempaa" mutta tulos on lähinnä hiukan murrosikäisen kömpelö ?

Aika pliisu, turhankin sitä. Ei oikein tule tarpeeksi valokuvauksellisesti "tyylikkään tuhmaa fuck you" -tunnelmaa ...
    Mutta se on (lievästi, ehkä, tai ehkenpä sittenkään edes ei) ok - ettei ole ainakaan yritettu liian romanttisesti katsojia miellyttää ?
    Makuasioitahan nämä, tietysti.
    Nyt kuvasta tulee tämmöset fibat.
    - Ettei kuvana kovin tehokas.
    ___________________________________________________________________________________
    Sormi ja peppujutut tässäkin ketjussa uskomattoman ällöttävää ja kaikin tavoin ala-arvoista läppää.

13. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Toi alempi on hiukan kiinnostavampi, kuvana ...

14. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Elä mansikka välitä .... sun kokeileva tyyli herättää ajatuksia... Ja loistavaa yhteistyötä mallin kanssa.

15. Vs: Fuck you

[QUOTE>
    [/QUOTE]

Sullakin on se vaihtoehto olemassa. se vois saada sut hiljaiseksi.

16. Vs: Fuck you

[/QUOTE]
    Miksi mut pitäisi saada hiljaiseksi ? siksikö että täällä on joku joka häiritsee sun egosi lentoa, kun ei tule pelkkää suitsutusta nuorelle kollille joka on varma siitä että on seuraava rock kuvauksen messias...
    mene ihan oikeille foorumeille eikä tällaselle "wannabee amatöörifoorumille"
    Minä olen täällä siksi että järjestän kursseja  ja täältä tulee kiinnostuneita osallistujia. Sillointällöin laitan jotakin framille että näkyy jotakin jossa on pikkusen taustaa noille höpinöille.

17. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 13 Maaliskuu 2019
  18. Vs: Fuck you

[QUOTE>
    [/QUOTE]
    Sinä ton sanoit en minä. en kaipaan sun sanoja suuhuni. jos vähänkin olisit kunnioittavampi ihmisiä kohtaan  ja asiallisempi ja ilman ainaista itseäsi korkeammalle laittamista olisi sun puheissa opittavaakin, mut tommosella narsistisella ilamisutavallasi ei kiinnosta yhtään sun jauhanta.