Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Lidl pakastesalamipizzan arvostelu

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Wolfie, 23 Toukokuu 2005.

    tylsää pukkaa joten...

    Kohde: 3x350g Lidl salamipizza, pakaste.
    Paistettu: 225°C sähköuunissa, 12min, keskitasolla.
    Hinta-arvio: ~3€
    Huomautukset: Itse lisätty sopivasti oreganoa ja kolme Oltermanni-siivua paloitettuina.

    Rapeat reunat. Tarpeeksi salamia (8 siivua). Sopivan, mutta ei liian rasvainen. Oreganoa tai basilikaa ei näytä olevan ollenkaan. Lisäyksillä oikein maukas pizza. Makuunsa nähden todella edullinen pizza.

    Pisteet: *****
     
  1. pakastepizzoja ei tueta (ellei satu olemaan itsetehty, itsepakastettu pizza) ja lidliä ei todellakaan tueta. häpeä.
     
  2. kapeakatseisuus on pahasta, häpeä itse! Opiskelijalla ei ole varaa nuukailla.
     
  3. tulee halvemmaksi tehdä se pizza itse ku ostaa noita roiskeläppiä kaupasta.
     
  4. lidli on kyl paras.
    suklaajäätelö ja kola on hyvää. kun lidlissä käy siellä pitää kiertää ja ihmetellä ne "käyttötavarat" :)
     
  5. Natsisiwasta saa kyllä ylättävän hyvää pitsaa hintaansa nähden. Voin myös suositella kaikille!
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Cassasta, Atrian herkkusinieni&kinkku pitsa on hywä. Hinta on just sopiva köyhälle eli n.079 euroo. Kaikki muut valmis pitsat onkin sitten aika huonoja. Tosin lidlin pitsoja ei ole testattu. Itse tehdyt pitsat on ainakin itsellä hivenen huonohkoja. Ja ählämi pitsat on isoja ja edullisia mutta niin saman makuisia että hyi helvetti.
     
  7. Minusta Härmäläinen Metripizza on valmispitsojen aatelia.
     
  8. Filvas

    Filvas

    75
    0
    0
    Lidlin pakastepizzat on kyllä hinta/laatu -suhteeltaan ehdotonta huippua. Kaks euroa maksaa kahden paketti, ja siihen kun heittää pari siivua meetvurstia ja juustoa päälle niin erinomainen pizza on valmis noin vartissa.

    Metripizza on myös hyvää, sitäkin vois maistella taas joskus.
     
  9. e-0r

    e-0r

    936
    0
    0
    Metripizza on hyvää kun siihen heittää päälle metukkaa, pussillisen aurajuustoa ja puoli pussillista juustoraastetta.

    Muuten se on pelkkää taikinaa. :/

    Kyllä ählämipizza on ihan hyvää. Riippuu katsos vain ravintolasta. Sen tiedän, että kotipizzat täälläpäin on kamalia, enkä sieltä siksi enää tilaa. Paikalliset kurdipiirakat on hyviä.
     
  10. Natsisiwa eli onko kyseessä saksalainen halpisketu? Tuleeko sana natsi tähän yhteyteen maantieteellisestä sijainnista vai ehkä työntekijöiden kohtelusta...
     
  11. Kyllähän natsisiwa viittaa erityisesti kaikkeen siihen paskaan jota työntekijät joutuvat kestämään ollessaan lafkassa töissä. Jostain olen lukenut että joku pomo oli ehdottanut että naisten pitäisi kuukautisten aikana käyttää huivia jotta olisi helppo seurata vessakäyntejä ja menetettyä työaikaa...
     
  12. Liekkö totta, mutta olen kuullut jotain samantapaista. Suht sairaaksi menee...
     
  13. luola

    luola

    26
    0
    0
    Noh, mää taas oon kuullut, että paperinapin painajat vaatii liksaa lisää, vaikka jo tienaa enemmän kuin lekurit... :)
    (ym p-njauhantaa tähänväliin)

    -Mutta asiaan: kaskas, joku muukin näköjään samaa mieltä Lidlin meetterivurstipizzasta. On tosiaan ihan kelpo hätävara pakastimessa, ja kuten jo todettu hintansa väärti ja einesten aatelia.
    -Myös täältä pisteet sille.
     
  14. hyi, lihaa, hevosta. hyi, globalisaatio, lidl. Boikotoin Lidliä monesta syystä ja lihaakin syön todella vähän.
     
  15. Tuli tuossa eilen syötyä just mainittua pizzaa ja ihan hyvin sain alas. Muitakin sortteja on tullut syötyä ja ei valittamista niistäkin.

    Q. mistä tietää, että hevoset tykkää pitsasta?
    A. Ne on usein salamina paikalla.

    Sepe
     
  16. Ratsastaminen on ruualla leikkimistä! • IRC-Galleria

    ...
     
  17. JaskaH

    JaskaH

    14
    0
    0
    Apetit'in pakastepizzat ovat hintaansa nähden myös erityisen hyviä. Ketjun ei-lihansyöjille (ja miksei myös lihansyöjillekin) on tarjolla maukas Formaggio-maku. Eikä tarvitse edes kannattaa lidliä..

    Pizzapaikoista tulee useimmiten tilailtua kinkku-ananas-valkosipuli-aurajuusto -mallinen piirakka. Suosittelen.
     
  18. Missä liha?

    Nimim."kinkku,salami,kebab,jauheliha"
     
  19. minäkin tunnen yhden tyypin tuohon suuntaan, vaikka en kyllä ymmärrä. Koko mössön päälle vielä tonnikala.