Naapurikylässä näköjään myydään otsikon vempelettä 350 frangin hintaan. Ennenkuin otan myyjään yhteyttä, voisiko joku kertoa, saako tuohon variopään ? Onko muuten kommenttia ao laitteesta. Huutokauppa on auki 10.4. asri. (Toivottavasti vaimo ei lue tätä viestiä - voi tulla kesällä parku kun lastaamme autoa...)
Vs: Leitz Focomat IIc 60 & 100 mm lasit Ilford Multigrade 500 -järjestelmä sopii. Mulla juuri kyseinen kone Multigradella varustettu. Upea suurennuskone, osta samantien pois! Tässä kuva omasta Focomatista: http://www.flickr.com/photos/kennethluoto/5468581822/in/set-72157625493426620
Vs: Leitz Focomat IIc 60 & 100 mm lasit tackar! sopis kyllä -57 rollikan rinnalle. Mistä noita Ilfordin systeemejä kannattaa etsiä? Nyt on kyllä sellainen fiilis että akka tappaa. Entä jos annan sen focomatin hänelle 30v häälahjaksi...
Vs: Leitz Focomat IIc 60 & 100 mm lasit Heh, nämä on näitä taisteluita. Häälahjaksi sopii yrittää... Itse olen juuri ostanut toisen Multigrade 500 -järjestelmän De Vere 504 -koneelleni. Ruotsista löytyi, ja yllättäen hyvinkin edullisesti. Suomessa yleensä pyydetään aika kovia hintoja. Englannista löytyy myös, mutta kuljetus maksaa...
Vs: Leitz Focomat IIc 60 & 100 mm lasit Juu osta pois, jos muija pimahtaa, lunastan sen sulta oitis veks !