Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kodak Profoto XL 100 36+

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana randomm, 8 Maaliskuu 2011.

1. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36
    Hmm, epäilyttävästi selain ehdotti hienosti tämän säikeen aihetta - luotan kuitenkin väkevästi siihen että se johtuu siitä että olen aloittanut joskus aikoinaan samannimisen säikeen RFF:ssä.

Jos en, niin pannaan viskin piikkiin eli sori vaan kaikille!

Eli, lyhyt kyssäri: onko tämä samaa kamaa kuin Kodak Gold 100 lisättynä yhdellä freimillä (tuntuis vähän pidemmältä kuin normifilkka tää)? Oon ihan tykännyt jäljestä mutta kun en ole Gold 100:aa kuvannut saatika kotona kehittänyt niin en pysty vertaamaan.

PS. Jos jotakuta kiinnostaa niin tätä saisi Helsinkiin noin 1.40e rulla, ostin matkoilta omiin tarpeisiini toistakymmentä rullaa mutta voin tuoda enemmänkin jos joku haluaa kokeilla.

2. randomm

randomm Active Member

1 073
    0
    36
    Vs: Kodak Profoto XL 100 36+

Noniin. Tätä olisi halukkaalle kokeilijalle 5 rullaa odottamassa noutoa Helsingin Arabiassa. Käsittelemättömiä esimerkkikuvia jäljestä ei ole nyt heittää, itse olen tykännyt jäljestä... mitään jääkaappisäilytettyä Ektaria tämä ei ole, vaan lämpimästä hyllystä ostettua konsuumer -tavaraa.

Edit: ja noudettu. Laitan tänne esimerkkikuvia sitten joskus jahka saan aikaiseksi.