Vs: Fuji Acros 100, missä myydään 4x5" koossa ??? quickload? voisi koittaa soittaa fotoykköseen ja jutella josko sieltä kohta saisi?
Vs: Fuji Acros 100, missä myydään 4x5" koossa ??? Juu helpoiten tuota taitaa löytyä Fujin QuickLoadeina. USA:n suunnalta normaalit badgergraphic.com, bhphotovideo.com, jne. varmaan tarjoavat, UK:ssa Robert White myi tuota joskus mutta ei taida myydä enää, Lontoossa taasen http://teamworkphoto.com/fujifilm.html näyttää tarjoavan vieläkin. Saattaa löytyä toki muualtakin. Jotenkin minulla on sellainen muistikuva että Japanin ulkopuolella tuo on melkolailla harvinaisempaa tavaraa muuten kuin QuickLoadeina. Japanin suunnalta noita myynee tavallisina irtonegoina esim, Megaperls http://www.unicircuits.com/shop/index.php ja tuolta löytyy muutenkin aika paljon "eksoottisempaa Fujin tavaraa" eli esim. Velviaa yms. koossa 5x7 ... tuolta tilaamisesta ei ole omia kokemuksia mutta käsittääkseni puodin pitäjä on alunperin amerikkalainen, tms. eli kielimuuri on hieman vähäisempi kuin jonkin Tokiolaisen kanssa puuhastellessa. QuickLoadeista löytyy juttua esim. Butzin sivuilta: Tmax 100 vertailu Neopan 100 Acrosiin ja Kodak vs. Fuji vs. Polaroid. QuickLoadeissa taitaa olla yhdessä nurkassa pieni reikä ripustamista varten ja valitettavasti tuo reikä taitaa olla ainakin osittain kuva-alan puolella. Tosin en ole yhtään QuickLoad negaa/diaa koskaan nähnyt, joten tuo on internetin perimätietoa.
Vs: Fuji Acros 100, missä myydään 4x5" koossa ??? Megaperls on hyvä lähde, olen kerran tilannut sieltä tavaraa, myös Acros 100, 4x5, ja mainiosti tuli perille. Myös kyselyihin tulee ripeästi vastauksia ihan selvällä englannilla. Olen mielestäni nähnyt ruotsalaisessa Foto-lehdessä Photaxin PHOTAX 0481-14620. mainoksen, jonka mukaan niilläkin olisi Acros 100:aa 4x5 koossa ihan tavallisena pakettina, ei Quickloadina, vaan enpä löytänyt tuota nyt heidän verkkosivuilta. Tuossa filmissä on todellakin pieni reikä aivan kuva-alan kulmassa, varmaankin kuivumaan ripustamista ajatellen. Onhan se vähän kumma, mutta ei se vie kuin millin pari kuva-alasta, harva kai niin täpärästi kuvatessa rajaa.
Vs: Fuji Acros 100, missä myydään 4x5" koossa ??? Kiitos vinkeistä! Tarve oli siis tavalliselle, ei Quickload -versiolle. Megaperlsilla näyttää olevan melko kohtuulliset postikulutkin, joten tilaanpa sieltä. Ensin pitää tutkia filmivarasto, että tarvisko Acrosta muissakin kokoluokissa. Niko
Vs: Fuji Acros 100, missä myydään 4x5" koossa ??? Mulla olis: Jukka vatanen, www.123Prolab.com Gsm 0400-408168 myös maco 4x5" laakoja, 400asa retro, Rollei R3, Rollei ortho, Rollei infrapuna. B&W Lives !!! (forever ??)
Vs: Fuji Acros 100, missä myydään 4x5" koossa ??? "B&W Lives !!! (forever ??)" nii mitä uutta tuossa, ainahan tuo on tiedetty