Vs: Kodachrome!! Nojoo... ehkä se sana 'superpaksu' on väärä. Mutta fiilis paksuudesta tulee juurikin sen korkokuvamaisuuden takia.
Vs: Kodachrome!! Ei kuollu. Elää ja hengittää vallan mainiosti. Eiku puhut sä filmistä?? ;D No jaa, meillä on kotona pari rullaa kodachromee ja mä ihmettelen kovasti näitä hailakoita värejä? Meillä ne on kyllä niin värikylläisiä ne diat... Ehkä se on jotain väärää kodachromee...
Vs: Kodachrome!! Ei, nyt on pakko panna muutama vielä, jos sallitte ! Olen vihdoinkin oppinut käyttämään värillä tuota Flextightiä, ei kai enää ole syytä morkkailla skannauksesta ???
Vs: Kodachrome!! Oho! muljahti kuvat puoleen entisestä, enää vain puolen ruudun kuvia, näkeeks näistä enää mitään...
Vs: Kodachrome!! Skannaus on parantunut "ihan silmissä". Näissä on kuitenkin se uusi vika, että ne ovat GIF-formaatissa, jossa ei kuviin voi tallentaa kuin 256 värisävyä (mikä ei tietenkään ole hyväksi laadulle), ja jossa valokuvat pakkautuvat kovin kehnosti.
Vs: Kodachrome!! Älä huoli, mä teen tässä samalla valmisteluita tohon uuteen teemaan liittyen (testaan noita eri pienennysjuttuja jne). Eli on ne ihan oikeen kokoisia oikeesti
Vs: Kodachrome!! Suhteelliinen skaalaus? <SIZE size="150"]On muuten hieno ketju kuvien puolesta </SIZE>
Vs: Kodachrome!! Jostain systä noi Kimosen Santorini kuvat aina miellyttävät silmää, varsinkin tuo viimeinen on mahtava!
Vs: Kodachrome!! maanantaina pääsee lähettää rullan taas matkalle et tulee lisää kr:ää tälläne löytyi, etelätunisian suolajärveltä..