Vs: Perhe Luonnollinen, ei niin väkisin väännetty...tykkään todella. Sattuisi omastakin perheestä moinen. Hääkuvaajakin oli mallia "käännä tota rannetta pari senttiä".
Vs: Perhe Äkkiähän mä sinne Joensuuhun hurautan! Mulla on sellainen taktiikka, että kun nämäkin olivat 3.5 ja 5 -vuotiaat lapset, niin otan ne aina kaveriksi salamalaitteiden kasaamiseen. Siinä on kaikenlaista tötteröä, jota voi laittaa päähän, iso sateenvarjo, jonka alle kaikki mahtuvat, softbox on teltta, 3*7 metrin kankaaseen voi vaikka kietoutua koko perhe, grideistä kun katsoo läpi, niin maailma vääristyy ja lapsia naurattaa. Noita leikkejä oltiin eilen, kun kasasin laitteita Jyväskylässä. Lapset rentoutuvat kun on yhteistä puuhaa siinä alussa. Itselläkin menee aika nopeammin. Noiden äiti sanoikin eilen, että olipa mukava kun lapsia nauratti niin paljon ja olivat rentoja. Ovat kuulemma kovia vierastamaan normaalisti. Mä pidän lapsista ja koirista ja ne musta. Aina. T Jukka EDIT: Kissoista (eläimistä) en pidä ollenkaan. T Jukka
Vs: Perhe Ei ole isä sukua. Naiseen tutustuin liikunnan squash-kurssilla ja harjoiteltiin aika paljon kahdestaan. Mies pelasi sm-liigassa aikaisemmin koripalloa. T Jukka
Vs: Perhe tummuus alareunaan tuli ihan valojen suuntaamisella ja kontrastilla. tavoitteena oli nostaa kasvot kunnolla esille. T Jukka
Vs: Perhe Kiva Leonardomainen kolmiosommitelma (mm. "Pyhä Anna kolmantena" -taulussa). Tässä on niin kiva tunnelma, etten puutu katkeriin teknisiin kömmähdyksiin... vielä lainkaan Kivat hymyt ja kiva Rakkausfiilis. Ne on juuri nyt tärkeimpiä minulle, katsojana. - Eero Edit: Ihana !!! Edit 2: Ja se Leonardon maalaus on yksi kauneimmista ihmisen tuotoksista ikinä. Minulle.