Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Perhe

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 16 Maaliskuu 2009.

1. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

T Jukka

2. oldnick

oldnick Member

415
    0
    16
    Vs: Perhe

Luonnollinen, ei niin väkisin väännetty...tykkään todella. Sattuisi omastakin perheestä moinen. Hääkuvaajakin oli mallia "käännä tota rannetta pari senttiä".

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Äkkiähän mä sinne Joensuuhun hurautan!
    Mulla on sellainen taktiikka, että kun nämäkin olivat 3.5 ja 5 -vuotiaat lapset, niin otan ne aina kaveriksi salamalaitteiden kasaamiseen. Siinä on kaikenlaista tötteröä, jota voi laittaa päähän, iso sateenvarjo, jonka alle kaikki mahtuvat, softbox on teltta, 3*7 metrin kankaaseen voi vaikka kietoutua koko perhe, grideistä kun katsoo läpi, niin maailma vääristyy ja lapsia naurattaa. Noita leikkejä oltiin eilen, kun kasasin laitteita Jyväskylässä. Lapset rentoutuvat kun on yhteistä puuhaa siinä alussa. Itselläkin menee aika nopeammin.
    Noiden äiti sanoikin eilen, että olipa mukava kun lapsia nauratti niin paljon ja olivat rentoja. Ovat kuulemma kovia vierastamaan normaalisti.

Mä pidän lapsista ja koirista ja ne musta. Aina.
    T Jukka
    EDIT: Kissoista (eläimistä) en pidä ollenkaan.
    T Jukka

4. AndyCapp

AndyCapp Well-Known Member

3 561
    159
    63

hyvä perhe potretti. Mahtaako perheen isä olla kuvaajalle sukua?

5. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

hyvä perhekuva,kuvan alalaidassa tummuutta vai liekkö ollut hakusessa.Pidän tunnelmasta.

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Ei ole isä sukua.
    Naiseen tutustuin liikunnan squash-kurssilla ja harjoiteltiin aika paljon kahdestaan.
    Mies pelasi sm-liigassa aikaisemmin koripalloa.
    T Jukka

7. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

tummuus alareunaan tuli ihan valojen suuntaamisella ja kontrastilla.
    tavoitteena oli nostaa kasvot kunnolla esille.
    T Jukka

8. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kiva Leonardomainen kolmiosommitelma (mm. "Pyhä Anna kolmantena" -taulussa).

Tässä on niin kiva tunnelma, etten puutu katkeriin teknisiin kömmähdyksiin... vielä lainkaan :)

Kivat hymyt ja kiva Rakkausfiilis. Ne on juuri nyt tärkeimpiä minulle, katsojana.

- Eero

Edit: Ihana !!!
    Edit 2: Ja se Leonardon maalaus on yksi kauneimmista ihmisen tuotoksista ikinä. Minulle.