Vs: Elämä on Jäin miettimään liittyykö tähän vasemmanpuoleiseen kuvaan piilomerkityksiä, jotka ei aukea ulkopuoliselle. Oikea kiva perhekuva, jonka arvo kasvaa.
Vs: Elämä on Mietin että kuvassa on pari nuorempana ja lehti kuvastaa lasta joka leijailee lahjana taivaalta.Ristiriitana on potretit jossa lapsen ikä ja kuvat eivät täsmää.En tiedä mutta kuva ainakin panee herneen liikkeelle
Vs: Elämä on Elämä kuljettaa meitä kuin lehteä tuulessa. Hyvin on osattu kytkeä toisiinsa kolme kuvaa ja luoda siihen tarinan eväät tulkittavaksi.
Vs: Elämä on Kiitos kommenteista... Kuvassa on minun perhe. Tuolilla hääkuva, joka on otettu ennen lasteni syntymää. Vasemmanpuolisen kuvan ajatus oli huomaamaton arjen ilo ja myös elämän sattumanvaraisuus.
Vs: Elämä on Olen pahoillani, mutta vasemmasta ei herännyt sattumanvaraisuus mieleeni vaan jotain synkempää, mutta jokainen näkee tavallaan ja kuten huomattu useampi tavoittanut esittämäsi.
Vs: Elämä on Mä kuvasin kanssa lehden ilmasta ja se ei minusta mikään synkkä asia ole. http://www.jukeboxcamera.fi/paras/IMG_4968.jpg
Vs: Elämä on Riippuu ehkä asiayhteydestä ja kukin kuva on yksilönsä. Jos ekassa kuvassa lasta ei ole, seuraavassa on ja kolmannen juntti tulkitsee siten että valopilkku lentelee pois mustaa taustaa vasten.