Sain vihdoin tehtyä urakan valmiiksi ja kuvia on todella paljon, mutta mikäli kiinnostaa: http://www.araneva.com/kuvia_maailmalta/venezia09/index.html
Vs: Viikko Venetsiassa Aika urakka on myös katsoa nuo! ;-) Alussa ei meinaa uskoa kuumuutta kun aurinko ei paista. Se paikallinen prizzipaukku ei kyllä ollut omaan makuun yhtään. Kiinnostava oli nähdä noita Muranoita Buranoita kun en noissa ole käynyt. Vilkaisin viihtyisän aulan jälkeen tuo hotelinne nettihintoja -öök! Taidan seuraavallakin keikalla käyttää Rautatieasenan viereisen Agli Artistin palveluita ;-} Porukkaa oli näemmä välillä vähemmän kuin joulukuun alussa kun itse olin tuolla. Vai on Markuksen torilla lipsutettu punkkuva, taisi olla kallein kahvila-alue koko kylässä. Mutta ei ilmeisesti enää myöhään yöllä? Tuotakaan en tiennyt, että laivalla pääsee suoraan kentältä, mutta toisaalta; todennäköisin tapa saapua kaupunkiin tulee edelleen olemaan itsellä juna. Saas nähdä klonksutellaanko Venetsiaan marraskuussa...
Vs: Viikko Venetsiassa Tunnustan etten katsonut settiä loppuun asti. Mieleen jäi katutaitelijia kirkon edustalla. Viikko on suht' pitkä aika Venetsiassa, meille riitti neljä päivää hyvin. Burano on kyllä veikeä ja värikäs saari.
Vs: Viikko Venetsiassa Oskulta huikea suoritus, en edes ajatellut, että kukaan jaksaisi katsoa kokonaan, ainakaan kerralla. Oltiin buukattu Hotel Bella Venezia, mutta ystävällisesti ja määrätietoisesti meidät ohjattiin La Scalaan, se on saman ketjun budjettihotelli, erinomainen aamupala, huoneet siivottiin 2 kertaa päivässä tai ainakin pyyhkeet oli aina vaihdettu myös illaksi kun oli päivällä käynyt vaatteita vaihtamassa ja suihkussa. Suorilla Finnairin lennoilla viikko maksoi n. 650€ per nuppi, ei se mun mielestä ollut kohtuuton hinta, hotelli oli kuitenkin S.Marcon ja Rialton välissä vajaa 5 min. kumpaankin. Me oltais kyllä viihdytty pidempäänkin, uskomatonta kuinka paljon nähtävää tommoselle pläntille mahtuu.
Vs: Viikko Venetsiassa Hienoja kuvia ja mukavia kuvatekstejä Kaikki katsottiin ja katsotaan osittain uudestaankin . Ei ole suljin turhaa räpsähdellyt, kiitos kivoista kuvista.
Vs: Viikko Venetsiassa Kiitokset kaikille mukavasta palautteesta, tämä on kuitenkin lyhyt versio, vieraat ovat joutuneet katsomaan paljon pidemmän setin ;D
Vs: Viikko Venetsiassa Paljonhan noita on, mutta silti jaksoi katsella. Kivoja kuvia tutuistakin paikoista. Toki sieltä täältä, en kaikkia. http://www.araneva.com/kuvia_maailmalta ... 9/030.html"]http://www.araneva.com/kuvia_maailmalta/venezia09/030.html http://www.araneva.com/kuvia_maailmalta ... 89/19.html"]http://www.araneva.com/kuvia_maailmalta/interrail89/19.html Onkohan tuo vesibussi 20 vuodessa liikkunut
Vs: Viikko Venetsiassa Kaikki katsoin, tosin piti välillä käydä syömässä. Se, että jaksoin katsoa kertoo jotain. Ei taida olla kovin yleistä matkustaminen molemmilla puolisoilla kamera kaulassa. Graafikkokumppanini joskus ottaa sen kameransa mukaan, mutta haluaa mennä sitten yksin. Minä olen huomannut saman. Yhdessä ei onnistu. Siksipä harvoin olen lomareissuillani (yhteisillä) saanut mitään aikaiseksi. kapa kapa
Vs: Viikko Venetsiassa Toivottavasti olivat vaimon sukulaisia? ;-D Meillä samaa, mutta ollaan pistetty vieraat katsomaan meidän pokkarivideot,(kevään reissusta n. 5h Kuvia ei olla näytetty kellekään, pienin poikkeuksin -eikä kotona jaksettu katsoa edes itse ;-D
Vs: Viikko Venetsiassa Kiitokset kuvista! Ja kysymys: Rooma, Ateena, Pariisi, Hampuri, Barcelona, Praha, Budabest on nähty. Eroaako Venetsia näistä muuten kuin vesireiteitse? Eli onko käymisen arvoinen.. ja onko siellä muutakin elämää kuin turisti elämää..?
Vs: Viikko Venetsiassa Kyllä siellä mun mielestä kannattaa käydä ja ollakin jonkin aikaa, mä tykkäsin siitä, että se on niin kompaktin kokoinen, että kaikki on kuitenkin niin lähellä ja eri kaupungin osat ovat hyvinkin erilaisia. Kesällä tietysti siellä on muutama muukin turisti ja se saattaa hieman ahdistaa välillä, mutta parikymmentä metriä sivuun ja sitten onkin hiljaista ja voi hengähtää. Joskus voisi käydä talvellakin?
Vs: Viikko Venetsiassa aranevan kuvia yhtään väheksymättä, noissa turstipaikoissa on se ongelmana, että "omat kuvat" löytyvät yleensä myös kioskin postikorttihyllystä. Joskus kun kameraa mukanaan raahaa, niin alkaa ihmetellä, miksi tätä teen kun "kaikki kuvat" on jo otettu. Ihmisiä ja yksityisempää miljöötähän voi kuvata muuallakin kuin Euroopan turistipääkaupungeissa. 20 vuotta samoilla sijoillaan seissyt vesibussi oli kyllä hauska huomio. Kertoo paljon siitä, kuinka kuvien arvo kasvaa ajan myötä, kunhan niitä vain jaksaa säilyttää ja katsoa.
Vs: Viikko Venetsiassa Aika vaikea on ottaa minkäänlaista kuvaa jota ei jo jossain päin olisi otettu?
Vs: Viikko Venetsiassa Eipä tuo nyt niin isosetti ollut, mukavasti meni hiirellä rullatessa alaspäin vajaassa minuutissa johon kerkes pari kuvaakin avata..
Vs: Viikko Venetsiassa Onhan se sanottava, että 476 on aika paljon selattavaa, mutta mikäs noita kattellessa. Aika poikkeuksetta kivoja lomakuvia ja tekstit tosiaan kertoivat, että niissä on ihan ideaakin. Kunnioitettava saavutus pistää tuommoinen setti kasaan ja kunhan vaan bitit säilyvät järjestyksessä, niin noita on varmasti ilo katsella myös piiitkän ajan kuluttua. Kattelin myös noita intterrailkuviasi parin-kolmenkymmenen vuoden takaa ja olin suorastaan haltioissani. Osakseen myös siksi, että onm tullut kierrettyä pariin otteeseen samoja paikkoja - aika monta vuotta vaan myöhemmin eli 2001, 2003 ja 2006.. Paikat näyttää samalta, ihmiset ja muu ajankuva vaan niin eriltä. Tuolloin en valitettavasti jaksanut itse niin kuvata - keskityin lähinnä siihen paikan päällä kokemiseen. Nykyään tuo on muuttunut kun kamera kulkee kourassa lähes joka paikkaan. Eli kiitos kuvista Tähän on vielä pakko mainostaa, että kokeilin joskus Venetsiassa hakea tunnelmaa ja edullisempaa ruokaa siirtymällä sivukujille. Sieltä jäi muistoksi tähänastisen elämäni paskin raviontolaruoka, huono palvelu ja ryöstöhinta. Silloin **tutti, nykyään naurattaa Ja mun muistikuva Venetsiasta on, että lähinnä turisteja varten paikka on olemassa, mutta ehdottomasti käymisen arvoinen. Eikä siellä mitään pahalle haise, vaikka muistan monen niin sanoneen.
Vs: Viikko Venetsiassa Kaikkea ei jaksannu kattoa. Tollaasissa matkakuvissa on aika paljon henkilökohtaista tekemistä ja olemista.
Vs: Viikko Venetsiassa Kivoja kuvia, varsinkin ne interrailit. Matkailu ja kuvaaminen on minulle haasteellinen yhdistettävä. Kamera on toki aina matkassa mukana mutta tulokset lähes järjestään puolivillaista huttua vaikka välillä ihan yrittäisikin.