Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

klassilliset kamerat 2008

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana angulex, 17 Tammikuu 2008.

  1. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Kai sitä pitäs yrittää lähtee jotain löytöjä tekeen ;). Vaikka ei tähän mennessä olekaan näistä tapahtumista juuri mitään mukaan tarttunu..
     
  2. Kutunluu

    Kutunluu Member

    252
    0
    16
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Töitä on näillä näkymin viiteen, joten jää väliin ellen saa vaihdettua vuoroa. Jatkoille sitten toki ehtii :)
     
  3. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Vuorot vaihtoon !

    Juu, eiköhän tuonne ja iltaankin ilmestytä. Eli näillänäkymin paikalla o/
     
  4. Vs: klassilliset kamerat 2008

    Kyllä Esko taitaa pitää verstaan auki, edellisen vuoden malliin.
     
  5. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Ossi, olisko sulla mielessä joku iltapaikka, joka sopisi sulle? Me muut päästään kyllä perässä.
     
  6. Vs: klassilliset kamerat 2008

    Ei mulla just nyt ole, kun tulin viikkon sairikselta, katsellaan loppuviikkoa.
     
  7. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    En ole koskaan Weeruskassa käynyt mutta vaikuttaa houkuttelevalta. Pääseekö Balderilta yhdellä raitsikalla Weeruskaan?

    Ilmoittatumisia siis!

    Kerään niistä listan tuonne aloitusviestiin.
     
  8. simos

    simos Ylläpidon jäsen

    8 444
    432
    83
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Mukana o/
     
  9. Vs: klassilliset kamerat 2008

    Kolmosella, Weeruskan päässä pysäkki on melkein ovella.

    Sen verran vielä ediittiä, että kolmosella voi tehdä kiertoajelun Balder - EP-Kamera (sikälimikäli Esko pitää tänäkin vuonna putiikin auki Klassisten ajan) - Weeruska.
     
  10. EP-kamera auki!

    Esko pitää jälleen hienojen kameroiden erikoisliikkeensä EP-kameran auki Balderin lauantaina 1.3. klo 12 -  17. Kameroita kilohinnalla ym. mukavaa.  Jos vanhat merkit paikkaansa pitävät niin kannattaa poiketa!

    T.  Kerkko.
     
  11. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Voi hemmetti, kun Esko aukaisee vasta tuolloin, mulla on tyttären synttärit 13-15. Jaa mutta tuon jälkeen voisi vielä ehtiä, jos on enää mitään ostettavaa. Mutta illalla olen mukana. Onko kelläään numeroa johon voi soitella ja kysellä missä immeiset on missäkin vaiheessa, ettei tarvitse todeta paikan päällä, että kaikki ovat jo kadonneet.
     
  12. Vs: klassilliset kamerat 2008

    Hei, ilmottautukaa nyt mulle, niin voin tehdä jonkinlaisen pöytävarauksen sinne Weeruskaan, yli 6 pitää olla, mutta yli 10 on vaikea mahtua ilman varausta, kun on lauantai-ilta.
     
  13. RDahl

    RDahl Ylläpidon jäsen

    7 892
    115
    63
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Moneltas noi jatkot alkaa? Heti klo 15 jälkeen?
     
  14. Vs: klassilliset kamerat 2008

    Mulla tulee seillainen erikoiskuljetus hakemaan mut pois Balderin 3 kerroksesta joskus kolmen jälkeen, niin että jatkot vois alkaa mun puolesta vaikka neljän maissa. Mutta jos ihmiset haluaa käydä Eskon liikkeessä, joka on viiteen saakka auki, niin sehän sopii. Kolmosella pääsette Eskolta 20 minuutissa Alppilaan.
     
  15. Kutunluu

    Kutunluu Member

    252
    0
    16
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Töissä viiteen, liityn seuraan joskus ennen kuutta, missä sitten porukkaa onkin.
     
  16. Vs: klassilliset kamerat 2008

    Soittelin Ossille tässä illalla ja Ossi on joutunut Marian sairaalan polille. Juuri nyt Ossin osallistuminen vaikuttaa aika epätodennäköiseltä, mutta saattaa olla, että olo ja liikuntakyky paranevat viikonloppuun mennessä. Mä kertoilen lisää kun osasto ja sairaalassaoloaika selviävät.

    Ossilta terveisiä kaikille.
     
  17. Vs: klassilliset kamerat 2008

    Ossille terveisiä ja paranemisia Porin suunnalta. Tälläkin kertaa menee miitti sivu suun töiden takia. Ehkä sitten ensi vuonna paremmalla onnella...
     
  18. AnselA

    AnselA Active Member

    8 534
    4
    36
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Jos Ossi on sairaalassa niin mennäänkö KL-jatkoille sitten Belgeen?
     
  19. Kutunluu

    Kutunluu Member

    252
    0
    16
    Vs: klassilliset kamerat 2008

    Belge käy hyvin. Tai Kaisla tai mikä tahansa olut-paikka :)