Jos sitä pitkällisen harkinnan jälkeen uskaltautuu laittamaan pari kuvaa näytille. Muutamia asioita tekisin tuossa kasvihuonekuvassa toisin mutta taitaa paikka olla jo jyrätty. Keinukuva on otettu ikkunan läpi josta johtuu oikean laidan "hohto".
Vs: Hylätty kasvihuone ja yksinäinen keinu Kivan näköisiä nuo loisteputkien heijastukset tuolla kasvihuoneessa. Lasiseinän pysty- ja vaakalinjat luovat valojen diagonaaliin sähköistä jännitettä. Tämä lievä vastakkainasettelu on minusta kuvassa kiinnostavinta. Tällä' perusteella minun makuuni rajaus on turhan väljä. Se, että tämä abstraktihko sommitelma on nähty nimenomaan kasvihuoneessa ei tuo kuvalle minusta mitään lisäarvoa. Keinukuvan selitysosio kummastuttaa tai sitten en (taaskaan) tajua. Minusta oikean reunan hohde on katulampun aiheuttamaa. Miten ikkunan läpi kuvaaminen liittyy siihen? Jos tyhjästä keinusta pitäisi syntyä joku tunnetila niin minulle ei synny ja näkymän tallentamisen motiivi jää ymmärtämättä.
Vs: Hylätty kasvihuone ja yksinäinen keinu Keinukuva on minun mieleen.Hieno. Kasvihuone on myös hyhvä.