Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Keskivertopäivä lentokentällä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 5 Joulukuu 2005.

Nyt ennenkuin joku tekee minusta lastensuojeluilmoituksen niin täytyy näyttää, ettei meillä aina oo ihan tolkuton meininki. Ihan tämmönen normaali hetki lentoaseman päivästä, ei mitään hämmästyttävää.

1. Selkeesti näyttää että sauvakävalijä paholainen suunnittelee uusia metkuja..jotain sillä on mielessä.. Missä Hacdes MC :n pressa ja lieskapaita.?? Näyttää muuten vesipäältä toi dementiadallailia... Tyyntäkö myrskyn edellä.?? jotain on ihan varmasti tekeillä, sen näkee syväterävyydestä ja valkotasapainosta....

2. Mike

Mike

699
    0
    0
    Beatles kaveri on tuolla terassilla tappajapingviinin kanssa. Alkaa meitsiäkin epäilyttämään tuo rikospaikalla aina häröilevä sauvakävelijä.

3. ....tu ne on KIMPASSA.....Selkeesti jotain vilunkijengiä....

4. sauvakävelijä ja beatlestukkanen suunnittelee iskun lentokentän lennonjohtotorniin jostakäsin ne meinaa pistää best of Mikko Alatalo:n soimaan koko kentän alueelle... ebolaviruksen levittäminen on vanhanaikaista nyt on tullut alatalovirus...

5. Tota sauvakävelijää koitinkin jo häätää helvettihin tosta, mutta hyvinpä kävi. Tota parvekkeelle karannutta toupinkiankkaa oon ehtiny ihmetellä jo vähän aikaa. Näyttää erehdyttävästi Holga-ankalta, väri vaan on vaihtunu. Onko holkaporukalla mitään tietoa asiasta?

6. Se on joku toinen Holga ankka joka on kääntyny Gootiksi...Tare tiedätkö asiasta mitään ??

7. Jauwi

Jauwi

44
    0
    0
    Jeee, sininen froteetausta pääsyt jo pesuun ja nyt alkaa ryijyn kulta-aika. Kiinnostuunena seurannut tämän sarjan taustaa..

8. Tämän tarinan tausta löytyy väärästä lääkityksestä..ja se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys

9. Mikä mussa on vikana kun en oikein pääsee näihin mukaan.. Taidan olla liian vanha!

Näihin kaipaisi vähän eri kuvakulmia, pienempää terävyysaluetta ja sitä kautta selvempää kohdetta ja jotain kikkoja valoilla tms..

Minä en suinkaan tälläisiä osaisi kuvata, mutta tuli nyt vaan mieleen kun olen näitä katsellut..

Voi olla että pistän vielä joku päivä oman Lego kuvan näytille :)

10. Mun kotistudio on hyvin rajoittunu taustakankaiden ja valojen suhteen. Itsekin oon melko rajoittunu henkilönä, mutta pitäs kyllä silti keksii jotain vaihteluu näihin. Paitövei, MC:n pressa käy kuulemma aika kuumana jostain hommasta. Itekin vähän kauhulla oottelen mitä on tulos kun se saa kikkakirjan auki.....

11. lariq

lariq

1
    0
    0
    Leikkuupuimuri kiitoradalla! Turvatoimet on ihan selvästi pettäneet, mutta johtuu varmaan siitä, että pallotutkan virkaa toimittaa joku velcropallo.

Paljon mieluummin näitä kattelee kuin 90%:ia omista kuvista.

t.lari