Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Eniten äänessä ovat ne, jotka eivät osallistu itse kisaan Kummasti kiinnostaa näköjään, ihmeellistä. T Jukka
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Mies vai hiiiri, foorumin luettavuuden kannalta tee miehen työ. Kukaan ei kaipaa kukkista ja sen mielipiteitä.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Aika vahva kommentti Jari. Oletko humalassa,ei noin sanota kellekkään.Asiasta puheenollen Jukkis on cool.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Mitä varten se tämäkin ketju pitää viedä taas henkilökohtaisuuksiin? T Jukka
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Jari, mieti vähän.Olenko ainut ja asiaa voi miettiä omalta kantilta. Joku voi ajatella sinusta samaa tai minusta. Mitä tarkoittaa säättävä?
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Jos tästä btyperyydestä jotain hyvää on saaatvissa, niin kukkis poituu syyskuuksi, joka on loistavaa. Niin ja tuskin monikaan kaipaa?
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Minä kaipaisin. Mää yritän olla puuttumatta tällaisiin mutta Sireeni arvaile vaan omia tuntojasi äläkä yleistä. Mää hermostun harvoin mutta nyt on kyllä lähellä.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Pahoittelut mopon lähtemisestä käsistä tässä ketjussa, liikaa miestä vahvempaa. Kuvaamista tässä piti arvostella, eikä kommentointia, vaikka Jukkis71 otti itse kommentointinsa mukaan. Tietysti jotkut kaipaa jukkis71 persoonaa, vaikka en henkilökohtaisesti niin tee.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Miksi sireeniä ei taaskaan hyväksytty tähän kilpailuun? Minusta se on epistä ja ymmärrän hänen kiukun
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Kyllä nämä tälläiset äänestykset ihan hauskoja on Tämä on vissiin Kl:n sellainen "oma juttu". No niin pitemmittä löpinöittä. Ääni annettu äänetysloorraan
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Vieläkään en tiedä koska on viimeinen äänestyshetki. Milloin voin tehdä sitä viimehetken kiusaa?
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Näin sivustaseuraajana on hieno todeta, että tämäkään threadi ei tee poikkeusta, vaan kunnon riitely saatiin aikaan tästäkin aiheesta.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 JukeK, tänään päättyy illalla äänestys. Siren ei ilmaissut halua olla mukana äänestyksessä. Äänestykseen on valittu vain kaikki, jotka ilmoittivat halukkuutensa. T Jukka