Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Pakko sehän oli ääni pistää johonkin, paitsi itselleni, että näkis tuloksia. Täytynee myydä kamerat. Hetkinen. Mähän myinkin, digikamerat. Eh eh (kalastelee ääniä)
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Näkeehän ne tulokset vaikkei ole äänestänytkään. edit. Tai siis niin, äänestämällä näkee uuden tuloksen ja aina tuloksen lähempänä lopputulosta! Metka juttu. Tai jännä.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Vastustamaton vaalilupaus: Jos voitan äänestyksen, olen ensi maantaista alkaen koko syyskuun kommentoimatta mitään tällä foorumilla. T JUkka
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Tämä on kyll hyvä, jos olis lisää ääniä niin saist kyll nekin. Mutta kävikö nyt kuitenkin niin että ei ollutkaan niin hyvä leikki?
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Jos voitan lupaan laittaa kymmenen kuvaa syyskuussa galleriaan. Ja vieläpä hyviä kuvia. Hitsin Halmu kun juuri kiri mun ohi.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Tunnen sen tarjonnan kun täällä on hillunut yksi kuvapankkimies. Ei kiitos. Auttaisko tuo: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,27556.0.html
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Äänestetty on, eikä tarvinnut äänestää edes itseään kun oli jo pistetilikin avattu.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Vasta 31 ääntä ja rekisteröityneitä käyttäjiä sentään tuhansia. Tsempatkaa nyt - älkää unohtako palkintoa, minä otan tilaisuuden tullen muotokuvan voittajasta. T Jukka
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Moni on nykyään kyyninen eikä usko ihmisiin tai maailman tolkullisuuteen. Äänestäjien pieni määrá tässä idioottimaisuudessa on monille merkki, että vielä on toivoa eikä kannata luovuttaa.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Upeeta, olen saanut ääniä! Minusta mua voisi äänestää jo sen takia, että oon vaan niin.... ihana. Koska olen ansainnut palkinnon!
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Nämä tälläiset on aina hieman vaivaanutaavia, kun toiset muka läpällään (toivoen kuitenkin että ei tulisi ääniä) ja toiset oikeasti äänestää huonointa. Sitten vielä hätäpäivään lupailaan että ei postata tai komentoida kuukauteen, aivan kun se muutaisi vääjäämättömältä vaikuttavan "voiton". Vai onko peräti kyse siitä että halutaan sitten uskotella itselleen, että porukka vaan äänesti että ei töksäytelisi hassuja komentejaan? Mitä seuraavaksi foorumin typerin, vähiten hauskin tai kuivakoin komentoija tittelistä kisaamaan, "heh heh"
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Foorumin paras kuvaaja tietenkin. Katsotaan kuka lähtee ehdolle tän jälkeen.