Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kl huonoin kuvaaja 2013

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Jukkis71, 28 Elokuu 2013.

KL huonoin kuvaaja

1. JHalmu

5 ääntä
    11,4%
  2. Kimo

2 ääntä
    4,5%
  3. Jukkis71

15 ääntä
    34,1%
  4. RB

5 ääntä
    11,4%
  5. Jukka75

3 ääntä
    6,8%
  6. PJ.Haaja

2 ääntä
    4,5%
  7. PikkuTeemu

1 ääntä
    2,3%
  8. Pii

2 ääntä
    4,5%
  9. Mirrored

6 ääntä
    13,6%
  10. Heli

2 ääntä
    4,5%
  11. RDahl

1 ääntä
    2,3%
    Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013

mä voin olla

1. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Minä EN osallistunut viime vuonna, kun en silloinkaan tästä tiennyt/huomannut. Nyt olisi siis hyvä syy jo pelkästään sen takia äänestää mua!

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Kyllä tällaisessa kisassa nolla on melkein yhtä iso häpeä kuin voitto. Säälistä sitten vähän ennen loppua tapahtuu varmaan paljon.  :)  Mutta se yksi ääni, se se olisi ehkä pahin.  En äänestänyt itseäni, en!

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Jospa huomen illalla ihmiset aktivoituisivat?
    T Jukka

4. Mirrored

23 779
    749
    113

Tämä on niin nurinkurinen kisa että päätin antaa ääneni nurinkurisesti. Siellä on lappu jo uurnassa.

5. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Nyt mä en ole yhtään niin varma uskallankomä edes äänestää, jos mä jäänkin vaan siihen yhteen pisteeseen. Eikä mitä, näillä mennään. Mä en ole varmaan tänä vuonna laittanu yhtään kuvaa tänne, et kyl mä vaan niin paksa kuvaaja olen. Miettikään ny immeiset vähän, kuvaaja joka on valokuvausgoorumilla mutta ei postaa kuvia, voiko paskempaa olla?

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Vitsi kun annoin ääneni jo alkupuolella, ennen kuin lisäsin noita uusia.
    Nyt antaisin ääneni Helille.
    T Jukka

7. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Niinpä. Taisit voittaa minut yhdellä äänellä jonka mä sulle annoin.

8. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Toivottavasti olet uskollinen äänestäjä etkä mikään takinkääntäjä.

9. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Onko niin että tässä pitäisi sanoa mielipide?
    Luultavasti ja niin nyt teen;-)

Vähiten huonoja on Heli, Pikkuteemu ja JHalmu, koska arvostan luovuutta ei saa ääntä.

Testikuvista tai röntken kuvista en reagoi mitenkään ja otanta on niin  pientä, niin ja tässä kai valitaan valokuvaamisen harrastajista, ei valokuvausvälineiden harrastajista,  joten Mirrored ei saa ääntä.

Myöskään Kimo, RDahl tai Pii ei saa ääntä, tätä en osaa mitenkään perustella.

PJ.Haajalta muista pari hyvää ja pari ei niin, aika neutraali ei saa ääntä.

RP taitaa olla enempi sivu hommanaan kylän häitä kuvaava muonviljelijä, joita tarvitaan leivän saamiseksi.
    Paikalliset häätkin pitää jonkun kuvata ja siksi ei saa ääntä.

Jukka75 on ehkäpä joukon heikoin kuvaaja vielä , mutta ainakin teknisesti kehittyvä, muoto tulee tuottamaan vaikeutta jatkossa.  Pitkään pohdin hänen ja voittaja välillä, mutta Jukka75 poikkeaa voittajasta edukseen lastensa kuvista löytyvien ilmeiden kertovuudesta, voittajalla ilmeet jää huomaamatta tilanteesta.

Kyllä  Jukkis71 sai ääneni, kyllä seiltä tulee välillä sattumia, tilastollisesti niitä on tultava kun postaa muutaman kuva päivässä. Ehkä kuitenkin noin 97% on heikkoa tai vähintäänkin turhanpäiväistä normi räpsyä, mitä tulee kun joku oikein yrittää kameran edessä.
    Jos äänestäisi 3% onnistumisen perusteella, jotka ovat kieltämättä välillä ihan ok, niin asia olisi toisin? (terveellä itsekrtiikillä voisi tilanne olla päin vastainen, vaikka sillin en ehkä olisi huomannut koko Jukkis71 henkilöä, kun julkaisisi vain puolikymmentä kuvaa vuodessa?

Toisaalta usein on tunne että Jukkis71 ei ole täysin itse syyllinen julkaisemansa kuran suhteen, voisi sitä mennä moni muukin harhaiseksi kuviensa hyvyydestä, jos joka kuvaa, olisi se miten syvää kuraa tahansa, on se foorumia männä vuosina yksin ylläpitänyt +-10henkilön hyväselkääntaputtajavelikerho roboti/automaatisesti kehumassa, keksimällä mitä ihmeellisempiä kehun aiheita tyyliin hyvin on kengät laitettu jalkaan tms.;-)

Samoin muoto ja asetelmat on heti ihan pielessä kun ollaan sääntöreseptien ulkopuolella ja jos on enemmän kuin kolme huomioitavaa elementtiä.
    Monesti tulee mieleen että Jukkis71 kuvaa kuin valokuva-automaatti, tai joku robotti.
    En anna valokuvauksellisia pistetä valokuva-automaatissa otetuille hassuillekaan ryhmäpassikuville, joten robottikuvaaja saa ääneni.

Tätähän multa kysyttiin?

10. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Sanottakoon vielä erikseen että typerä idea ja pahamieli taas tulee kuitenkin.

11. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Allekirjoitan tämän.

Mä silloin ekalla kertaa näin että ei tää homma mee niin ku pitäis. Tämä porukka ei oikeesti pysty tällästä katsomaan kieli poskella joten mun mielestä ihan oikeesti tää kannattaa unohtaa ja keskittyä muuhun huumoripitoiseen kun ruveta lisäämään tämmöisellä toisten irvailua. Jarikin avasi tuossa hiukan omia näkemyksiään, joku voi olla samaa mieltä tai sitten ei...MITÄ SITTEN?

12. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Hupiahan tämä on.Jokaisella on paskoja ja hyviä kuvia.

13. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Joillain vain on enemmän kuin toisilla;-)
    Typerää huvia, tulee mieleen että olenpa niin saatanan kova kuvaaja että voi leikkiä että kuka meistä huippukuvaajista on "Paskin".
    Läppä olisi ihan hyvä jos Kafa, rurik pallo ja nitrok muka kisaisi, mutta kun.....

14. Mirrored

23 779
    749
    113

Jumaliste, ma olen jo kakkosena.  :eek:

Olen jo tästä hyvin otettu.  Kiitos huomiosta.

Ed.  Ei kun kolmosena.  Mutta muuten samat sanat.

15. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Awwww! Kiitos, minä muistan tämän vaikkei se mihinkään vaikutakaan :)

16. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Anetaan nyt Helille kans vähän huomiota;-)
    Jos en olisi pari viikkoa sitten eksynyt tuonne missä jengi esittee flickr settiään ja sieltä mennyt vilkaisemaan Helin muutaman kuvan settiä http://www.flickr.com/photos/heliv/5566896779/in/photostream/ , Niin muistin varaisesti Heli olisi ollut kärkisijoilla.

Ne +-viiden vuoden takaiset lakanan heilutus kuvat oli mielessä, luovaa ne oli toki ja ilmaisua hakevaa, mutta minusta kauheaa kuraa kuitenkin, sen sijaan nämä muutamat kuvat näyttää ihan kivoilta ja niiden perusteella voisin kuvitella että huimaa kehitystä on tapahtunut?

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Noh, jos on Helsinkiin asiaa niin käväise Laterna Magicassa. Siellä on taas ihan jotain muuta.

18. Kimo

Kimo Well-Known Member

12 415
    1 066
    113

Äänestykseen vaikuttaa myös "ärsytysmomentti".Voitaisiin pitää ehkä ...kuka on foorumin ärsyttävin.Luulen että siitä ei syntyisi edes kilpailua :)

19. RB

RB Well-Known Member

9 431
    1 277
    113

Jeeee....harvoin näin hyvin pärjäänkään missään.