Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Nyt ihan pieni huomio! Mä EN ole myöhässä. Tää hauskuus oli täällä liian vähän aikaa, en oo ehtinyt nähdä tätä. TUHMAA.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 humm... tähän olisi voinut vaikka osallistua. noh, joku toinen kerta sitten.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Tottakai lyhyen aikaa ilmoittautumismahdollisuutta. Mitä vähemmän osallistujia sitä paremmat mahdollisuudet voittaa.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Jaguar lukee ajatuksiani.... Kyllä voin Helin lisätä ja Napenkin, jos haluatte. Mutta äänestystä ei aloiteta uudestaan. Mitäs ette nuoku täällä aamusta iltaan, kuten esim. minä - täytyyhän aktiivisuudesta joku hyöty olla. T Jukka
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 joo tärkeä juttu. Kovimman vaalityön tehnytsaa ääneni. Tällähetkellä olen itse oma ennakkosuosikkini!
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Se että ei ole kisassa mukana ei tarkoitta sitä etteikö saisi sanoa mielipiteitä. Eikös se Roast juttu menee niin että joku asettuu esille ja muut saa sitä morkata ja sitten lopuksi myös sillä henkilöllä on myös mahdollisuus antaa vastapalautetta. Roast – Wikipedia
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Mä en asettunut ehdolle koska olisin voittanut kisan ja mä olisin alkanut itkemään. Viimeksikin olin niin lähellä voittoa että melkein itku jo tuli. PITÄKÄÄ TUNKKINNE
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Viimekerralla olin ilkeä, varsinkin pikkuteemulle, häpesin sitä. Nyt vaikenen.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 (Kilpailuun osallistuvat masokistit luultavasti pahoittuvat, jos heille EI ole ilkeä.)
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Totta kai saa sanoa, muuten olisi aikas vähäistä tämä palaute. Niinhän se roast juttu menee oikeasti, mutta nyt kun meitä on useampi mukana niin asian voisi hoitaa näin.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Mä olen mukana ehdottomasti, jos vielä mahtuu, nää tulee vaan niin nopeesti ja jos en pääse mukaan, niin en kylä perkele äänestäkään
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Joo hieno vaikka raastava kokemus. Paljon voimakkaita tunteita. Myötätuntoa, välittämistä, pahaa mieltä, vihaa... Kuinka paljon viimevuoden voittajakin sai rakkautta osakseen. Ehdottomasti yhdistävä kokemus. Ehdottomasti puhdistava kokemus. Ravistelee välinpitämättömyyttä ja tunteettomuutta/ajattelemattomuutta meissä Isä Teemun pikku karitsoissa. Meidän kl.com, meidän perhe, meidän juttu, cosa nostra.
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Jostain kaukaa menneisyydestä tuli assosiaatio... http://www.leffatykki.com/elokuva/isa-camillo-ja-hanen-laumansa Jos Teemu on Isä Camillo niin kuka haluaa olla porukan Peppone?
Vs: Kl huonoin kuvaaja 2013 Älä selitä, minä olin viime vuonna kakkonen. Et ollut lähelläkään kärkeä. T Jukka