Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Tosta linkistä voit katsoa kuvat... http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,68876.msg506174.html#msg506174 Noitten kuvien ottamisen jälkeen hommasin 40d ja sigman 70-200mm f2.8. Sen jälkeen, kuten aiemmin kirjoitin, kävin liikkeessä miettimässä tarkennus ropleemaa...
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Nyt lähti homma käyntiin! http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,70138.0.html (ps. riitti kun itse itsensä ilmoitti mukaan muita ehtoja ei asetettu)
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu No voi hitto, en ehtinyt mukaan Voitto olis tullut kirkkaasti, kerrankin olisin voittanut edes jotain, nyt sekin jäi kokematta.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Mä olen päässyt häviöstä yli, olen alkanut työn jo ensi vuoden voitto mielessä. T Jukka
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu kamppailusta tulee todella kova. http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,39801.msg514820.html#msg514820
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Laitas seuraavaksi foorumin paras kuvaaja äänestys. Kiva katsoa ketkä ilmoittautuvat/kuka se on?
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Olis aika rohkea veto, mutta onhan porukat jo mukavasti lämmenneet....
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Mäkin tuun Tohtori mukaan jos sellasen pystyyn pistät. Ilman ääniä / sääliäänin sekin vedetään mutta selkäsuorana. Tosin jos äänestykseen pitäisi suositella niin esikarsiutuisin luonnollisesti pois ,)
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Joo itseään ei saa ilmoittaa paras kuavaaja kisaan vaan pitää jonkun toisen ehdottaa.....tietty.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu En osallistu. Tuskin tuossakaan saisin enempää kuin yhden äänen, ehkä en sitäkään koska en siinäkään varmaan äänestäisi itseäni. Minusta sellainen äänestys ei sovi tämän foorumin henkeen eikä vie yhtään valokuvausharrastusta eteenpäin. Sitä paitsi, kuka nyt haluaisi olla paras? On mukava olla huono, koska silloin voi aina kehittyä eikä tarvitse miettiä miten vastaisi kotiyleisön odotuksiin - ei tule tuollaista suomalainen suurkilpailuissa -syndroomaa...
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Ne ei pelaa jotka pelkää. Mä toivon että joku mut tohon kisaan ehdottaa.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu En minäkään äänestäisi itseäni. Tämmöisessä äänestyksesä pitäisi saada asettaa ehdolle muita kuvaajia, ei välttämättä itseään.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Tällaisessa kilpailussa en minäkään kehtaisi äänestäisi itseäni. Jotta saataisiin enemmän jäänitystä voisi ehkä saada asettaa kolme kameralaukkulaista ehdolle? Ja tulokset piilossa kunnes äänestysaika on päättynyt.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Tarkemmin ajatelle äänestys ei ole hyvä idea.Periaatehan on kuvailla paskoja ja vähemmän paskoja kuvia ja esitellä niitä foorumilla.Parin kolmen kaverin nostaminen pilarille ei ole kovin hyvä idea .Kuitenkaan täällä ei suurmestareita synny päivittäin joten pysytään vittuilevana harraste porukoina?
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu entäs paras kuvakriitikko? se olisi ehkä jo äänestyksen arvoinen titteli, varsin foorumin hengen mukainen, saisi todennäköisesti keskustelua aikaiseksi ja veisi toimintaa eteenpäin ,)