Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu ..ei kai mitään kuvia. koko tuotanto puhukoot puolestaan ( kauheen loppurutistuksen olen huomaanvinani ) ,D ensi viikolla/viikko äänestetään.. eikös se olisi sopiva agenda?
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Liitytään mukaan, paskat kuvat puhukoon puolestaan. Kaksi edellistä kuvapostausta, nolla postausta palautetta
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Mukana olen. Materiaalia tähän kyllä pitäis riittää. JarzaS/Jari
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Minä olen expertti nollapostauksissa. Sen lajin kunkku. Siinä ei ehkä olen kysymys suoranaisesta huonoudesta, vaan enemmänkin mitäänsanomattomuudesta. Näin olen asiaa itselleni selitellyt... Mutta siihen en alennu, että pyytelisin porukkaa kommentoimaan edes jotakin
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Vai jostain muusta ,) Mutta kommenttisi kirvoittamana katselin oikein katsomalla flickr settejäsi ja pitää kyllä sanoa nomad että sulla ei ole tässä kilpailussa mitään saumaa ,D
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Nyt kehaisit väärään paikkaan. Sitäpaitsi tuossa huonoudessakin on taitonsa. Ja jos sen hanskaa, niin silloin ne onnistuneet kuvat ovat tosi hyviä, eivät pelkästään ok. Todellinen valokuvaaminenhan ei ole virheiden välttämistä.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Voidaa tietty valita tämän kuvauskisan jälkeen kameralaukun huonoin kirjoittaja.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu ,D Emmä siinäkään mikään altavastaaja olisi btw. oisko jollain suhteita kympinuutisiin, jos pidetään ääntenlasku ja tulosjulkistamisgaala turussa niin pitäisihän sen päästä loppukevennyksiin. .. vai onko enää olemassakaan koko kympin uutisia?
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Ketjun aloittaja kuuluu yksiin postaajiin täällä kenen kuvat katson aina, syystä että ovat mielestäni laadukkaita ja helkutin hyviä. Joten minun mielestäni pikkuteemulla ei ole mitään asiaa voittoon, voisit siirtyä suoraan vaikka vaan tuomaristoon
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu En minä ainakaan viitsi jokaista kuvaani postata uudestaan.... Eikö tähän astiset näytöt riitä? T Jukka
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Meikä ilmoittautuu kisaan. Sen verran skilli kameran käyttäjä että kävin liikkeessä kysymässä neuvoa miksi kuvat jää epätarkoiksi ja kohdistaa väärään kohtaan kun kuvaan koiria... Kyselin että onko obsikassa vai rungossa vikaa? Kaveri katteli ja kokeili hetken, kattoi minuun ja totesi lunkisti, että vehkeet on kunnossa käyttäjässä se vika on! :| heps
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Mukana, ja voin sponssata kisaa yhdellä Lightroom 4 -kirjalla, jonka saa kisan 13. sijalle yltänyt. -p-
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Kilpailuun pitää hyväksyä osallistujiksi vain henkilöitä, jotka ovat esittäneet täällä kuvia. Muutenhan tämä menee aivan pelleilyksi.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu No, miten sen ottaa. Minusta on toisaalta aika selkeä näyttö kuvaajan huonoudesta, ettei ole saanut yhtään kuvaa aikaiseksi.
Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"-kilpailu Nyt alko kiinostamaan. Olen mukana sittenkin ja äänestän Jukkaa.