Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana pikkuteemu, 29 Heinäkuu 2012.

Kuka on mielestäsi kameralaukun paskin kuvaaja?

Tämä äänestys sulkeutuu 3 Maaliskuu 2055 klo 20:51.
  1. pikkuteemu

1 ääntä
    1,3%
  2. kapa

4 ääntä
    5,1%
  3. lepus

0 ääntä
    0,0%
  4. jesalonen

1 ääntä
    1,3%
  5. jukkis71

10 ääntä
    12,7%
  6. nomad

2 ääntä
    2,5%
  7. keni

1 ääntä
    1,3%
  8. andycapp

1 ääntä
    1,3%
  9. higgins

3 ääntä
    3,8%
  10. kebax

8 ääntä
    10,1%
  11. jhalmu

2 ääntä
    2,5%
  12. tapiola2006

2 ääntä
    2,5%
  13. jukka75

1 ääntä
    1,3%
  14. jarzas

3 ääntä
    3,8%
  15. aaki

1 ääntä
    1,3%
  16. dr.feelgood

24 ääntä
    30,4%
  17. maissi

1 ääntä
    1,3%
  18. ppotka

7 ääntä
    8,9%
  19. juke.k

7 ääntä
    8,9%
  1. higgins

higgins Active Member

4 660
    7
    38
    Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys

No ei tosiaan, Porvoossa peili siis keskustelukumppanina...

Higg

2. Vs: kl.comin "huonoin kuvaaja"- äänestys

Jos vaan mitenkään aikatauluun mahtuu niin olen kyllä todellakin mukana. Se alkaa minunkin "kesälomani" olla taputeltu pikkuhiljaa.

Ja vielä asiasta kolmanteen - mikäs helvetti siinä muuten on että Jari Siren saa edelleen mälvätä täällä aivan mielensä mukaan? Itse lopetin jo vuosia sitten aktiivisen foorumin seuraamisen, enkä vähiten siitä syystä että vittuunnuin jatkuvaan vittuiluun ja riidanhaastamiseen.

No juu.. eipä tässä muuta taas. Halit.

3. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Sanotaan niin, että käsky on, koska et selvästikään ymmärrä sopivuuden rajoja. Eikä tarkoita ettet saa kommentoida dr.feelgoodin kuvia, vaan et kommentoi mitään, mitä kirjoittaa.

Ketjun tarkoitus ei todellakaan ollut/ole avoin pyyntö soittaa suutaan muiden henkilöiden persoonallisuuksista, ammatista tai mistään muustakaan ja on aika ikävää ettet sitä ymmärtänyt.

Vittuilu on rangaistavaa, kuten huomasit.

4. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Peukku tälle :)

5. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Näköjään varoituksen sain, kun mainitsin henkilön ammatin, joka nimitteli mielenvikaiseksi.
    Tämä minun ja Paatialan (kissa ja hiiri leikki) on vuosia vanha ja olen jo jättänyt kamerafoorumin saman syyn takia, siis että ylläpito ilmoittaa että en saan arvioida Arhon kuvia, minä en moiseen leikiin kuitenkaan rupea, vaan mieluummin jätin moisen foorumin väliin. Dcnetissä Paatiala on esittänyt samoja vaatimuksia ylläpidolle ja pyytänyt poistamaan nikkinsä kun niihin ei suostuttu.

Asia olisi täysin ongelmaton, jos herra itse olisi hienotunteinen ja asiallinen mm. aloitelijoiden kuvia arvioidessaan, mutta kun näin ei ole, niin katson että myös hänen kuvia pitäsi voida kaikkien arvioida, siis myös minun.

En nyt tällä kertaa lähde uhmaamaan mielestäni naurettavaa ja mielivaltaista määräystä ja hanki bannia (kuten tein kamerafoorumilla), vaan otan ihan itse etäisyyttä foorumiin ainakin tämän kesän loppuun.

Hyvää kesää.

6. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 15 Maaliskuu 2019
  7. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Lasten mehuhetki päättyi ikävästi...

8. Tuus4

Tuus4 Well-Known Member

2 141
    41
    48

Saat anteeksi koska et tiennyt että syvin totuus on 42.

9. ajnu

ajnu

293
    0
    0

Surullista on, että Suomessa, kuten esim. nimimerkki jari.siren pystyy "valokuvaajana" omien puheidensa mukaan elättämään itsensä ja mahdolliset jälkeläisensä. Mitä on tapahtunut kuvalliselle ilmaisulle, tunteiden purkamiselle ja mahdolliselle terapiamuodolle? Nyt vedetään lonkalta, eikä edes tiedetä mitä kuvataan..kunhan vaan painetaan nappia ja kehutaan kuvauskaluston hintavuutta ja pohditaan kuvanottamisen syitä jälkikäteen. Tästä syystä pysyttelin pari vuotta poissa foorumilta, toivoen, että suomalaisen valokuvailmauksen taso ns. harrastelijatasolla  olisi kohentunut. Ymmärrän, mikäli oikeasti halutaan rakentavaa palautetta, mutta nämä järkähtämättömät ammattimiehet ovat niin egonsa viemiä ja esimerkiksi valokuvaajan ammattitutkinnon suorittaneiden yläpuolella, jotta minkäänlaista asiallista palautetta ei oteta vastaan rakentavasti, vaan  suoranaisena vittuiluna. Toivon, että kameralaukku.com:n perustajat pohtisivat keskenään, mikä oli alkujaan foorumin tavoite ja mihin ollaan nyttemmin päädytty.

10. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Valokuvauksesta on moneksi.

Tunteiden purkaminen ja terapiamuodot ovat yksi asia;  kaupallinen toiminta sitten taas kokonaan toinen.  Yhtymäkohtia niillä kahdella ei taida olla.

Valokuvauksella pystyy elättämään itsensä kuka vain, joka saa kuvia kaupaksi riittävässä määrin. Ei siihen mitään gloriaa tarvitse hakea;  bussikuskina pystyy elättämään itsensä se, joka pystyy ajamaan reitit luotettavasti ja hoitamaan asiakaspalvelun samalla. Ei siihenkään sen enempää sumuharsoa tarvitse levitellä. Ammateissa on vaatimuksensa, ja ne täyttävä pystyy toimimaan ammattissa;  ei se sen kummempaa. 

Eikä ole mitenkäään surullista, että joku pystyy tekemään työtä ja ansaitsemaan sillä joko elantonsa tai sitten pieniä sivutuloja.  Surullista on se, että joku jaksaa kadehtia niitä jotain aikaan saavia sen sijaan, että tekisi itse jotain hyödyllistä.

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Huonoin ja paskin - äänestykset eivät ehkä sittenkään ole sitä parasta terapiaa ?

Itse asiassa ihan kieroa viihdettä - eihän mitään "paskinta" kuvaajaa edes ole ?

Olemme vain erilaisia ja jokainen on jonkinlaisen joikaamisen arvoinen jne. ?

12. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    --

Viimeksi muokattu: 15 Maaliskuu 2019
  13. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Tämä on varsin hyvä seikka.

Tämä on ollut joskus Suomen paras foorumi valokuvauksen harrastajille.

Oikeilla toiminpiteillä se voisi sitä olla vielä. Voidaanko vielä tätä venettä luotsata sinne oikealle linjalle?

14. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63

No mikä foorumi olisi parempi kuin nykyinen kl.com?

15. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ohjataan yhdessä tämä laiva hyviin tuuliin.
    Kaunis ja hyvä alus.
    Pois myrskyistä !

16. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kuolleiden poliisikoirien keskustelufoorumi ?

17. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

+1
    Tykkään.
    Yläpeukku !

18. Jukkis71

Jukkis71 Active Member