Tuntuupa hämmentävältä katsoa värillisenä kuvana. Joku kuvasta puuttuu nyt, tietysti tämäkin toimisi tykin tavalla jos olisi mustavalkoisena. Pelottavan kovia kuvia kun saat käännettyä. Kuitenkin tästä kuvasta että miellyttävät värisävyt. Kaunis flikka mutta jotenkin jää vaillinainen fiilis vaikka tämä on hyvä kuva.
Kori hiukan häiritsee muuten hyvää kuvaa. Katse hakee silmien ja korun välillä. EDIT: ei se koru häirö, päässä viirasi hetken. Kiva nähdä Matilta värikuviakin. EDIT: kyllä kasvojen muoto sittenkin ohjaa katsetta alaspäin ja koruun
Hyvä esimerkki siitä kuinka asiallinen muotokuva tehdään hyvin pienillä elementeillä... Paitsi se valoa tasoittava heijastin tuolla oikealla (kuvaajasta katsoen). Nenän varjo on tummempi kuin kauempana valonlähteestä oleva poski..... (edit: lisätty tekstiä)
Mä sanon että siinä on kaikki elementit liian linjassa. Nenä, suu, läväri ja koru. Pienellä pään kallistuksella toiseen suuntaan olisi saanut tuon korun pois linjasta jolloin se ei hyppäisi niin kovasti silmille. Mut hei, mua ei kannata kuunnella, en mä mistään mitään tiedä
Tämä on se härö, jota kuvasta löytyy, muuten komiasti toimiva. Valon aistii alitajunnalla, jos se on varoen tehty, eikä sellainen valo joka poikkeaa luonnollisesta iske ilman syytä.. Tasuria liikaa, tai siis sen sijoitus on liian ristissä päävaloon nähden.. Kuvan fiilis paranee oleellisesti kun tekee yhden levelstason, jolla tummentaa kasvot ja gradientilla maskilla poistaa vaikutuksen valon puolelta. Asettelu, valotus ja kokonaisuus valojärjestelyjä lukuunottamatta hienot. Väreissä ei ole mitään vikaa,mukavan herkät ja hennot ne ovat
Hyviä kommentteja taas... Otin kuvan yhden salaman avulla, huoneessa ei ollut lisäksi yhtään valoa. Enkä tarkkaan enää muista että mistä kautta heijastin, mutta todennäköisesti jostain takavasemmalta. Koru on aika vahva elementti, siitä ei pääse mihinkään. Muikea ilme on mielestäni tämän kuvan anti ja pidän hiuksista kun ne kehystää tollai kivasti Mutta tämä on värikuva. DAMN!! Oli jo mv-valmis ja pääti kokeilla että miltähän näyttäis jos laittaisi sittenkin väreissä... pitäisin enemmän mv:stä :|
Kuin myös, laitoin sinulle oman version siitä mitä tarkoitin yksärinä.. Jos haluat, niin saa sen esillekin laittaa, hiukset toimii kehyksinä minustakin