Vs: Pollarit Katsoin ekana että onkin yks koripallisti taustalla, mut sillä olikin kaviot jalassa. kova o/
Vs: Pollarit Hyvä kuva. Mielenkiintoista katsottavaa paljon ja kohteet tulevat esiin luontevasti - mustavalkoisuus tietysti auttaa asiassa kummasti. Ensimmäinen assosiaatio oli Dirty Harry -elokuvien kakkososa. Mikä ei ole huono asia. .v.
Vs: Pollarit Hah Mulla oli täysin sama ajatus mieleen, jotenkin toi vasemmanpuoleinen pollari on niin esiintyvän oloinen. Mutta hyvä kuva.
Vs: Pollarit Hitto kun on tehokas. Siinä on mustaa ja valkoista kirkkaasti kybällä. Ja kybärä päässä.
Vs: Pollarit Juuri sellainen, värinä siihen tuli pahempia häiriöitä, alivalottunut Kodachrome on aika hankala, pitäisi ehkä kokeilla multiskannausta?
Vs: Pollarit Mainio tilannekuva mutta tukkoisuus alkoi häiritä ja kun katsoin pollarien jalkoja niin heti epäilin mv-käännöstä diasta ja Kodachromesta. Itsellä on tullut Kodachromesta samanlaisia haloja mustan päälle. Kodachromen skannaus onnistuu jollain Nikon Cooolscan 9000 ED:llä melko hyvin. Muutoin siedettävään tulokseen pääsee vain multiskannauksella - alivalottunut voi olla aika hankala tapaus. Itse asiassa luulen että mikä tahansa alivalottunut dia on vaikea skannattava ja usein saa tyydyttävän tuloksen vain kääntämällä mv:ksi.
Vs: Pollarit Kokeilin multiskannausta, ehkäpä se parani, mutta ei LS-50 ainakaan mun hyppysissä tämän parempaan pystynyt