Vs: - parveke - Kuva on raikas ja uusi. Siinä on hyvät värit, noi heijastukset on kivat ja teknisesti tietty moitteeton, mutta en tiedä. Jotenkin ei silti uppoa minuun. Saako olla tykkäämättä, vaikka pitäisi kuvaa siistinä?
Vs: - parveke - Samoilla linjoilla fangion kanssa. Siistiä, että pilvetkin on samaan suuntaan kuin tärkeät linjat (ei tosin ihan melkein just, mut aika liki kuitenkin). Vasemmasta ikkunasta tulee fiilis, että se ois veistetty viistoon, ikäänkuin siitä ois tarkoitus katsoa kahden ikkunan seinää. Mut joo, mullekin tää on vähän tyhjä. Hieno, mut hieman merkityksetön.
Vs: - parveke - Nii... talossa ei sattunut olemaan tasakatto, josta johtuen vinous korostuu. Ja kuvasta saa olla tykkäämättä... tai tykätä siitä. Jokainen kokee tyhjyyden tavallaan.
Vs: - parveke - Mä olen pelannu liikaa Call of Duty:a kun puski taas yksi pelimappi silmille. Mä tykkään tästäkin hillitystä kuvasta.
Vs: - parveke - Miten se voi olla teknisesti moitteeton? Muovirimpulalla kuvattu. Mainio "sokkotesti". ;P
Vs: - parveke - Heh... muovina rungon nokalla on siis suttuzuumia sieltä syvimmältä osastolta, mutta en silti sitä aivan luokattamaksi sanoisi (kuka sitä nyt laina'lasia' haukkuisi).
Vs: - parveke - Sommitelmaltaan tämä on oikein mainio. Kuitenkin jättää ainakin minut kylmäksi. En tiedä miksi.