Vs: Kissan työt noooh... Sanotaan niin, että noi roikaleet piilottaa ne itse jonnekin paikkaan, mistä niitä sitten putkahtelee itsekseen esille... Ei kai lapsilta leluja voi piilottaa? Eihän?
Vs: Kissan työt Kissi kuoli viikko sitten. Säästän teidät yksityiskohdilta, mutta loppu tuli ilmeisen tuskattomalla tavalla, perheenkin kannalta. Suru on kuitenkin suuri, etenkään Ressu ei ole vielä saanut asiaa läpikäydyksi. Se on oikeasti masentunut. Uudelle kissille olisi siis talossa tilaa. jk pitäisi olla pienikokoinen narttu, sanoo vaimo. Vastakkaisia kuulemma on tarpeeksi.
Vs: Kissan työt Hautaus mielyttävään paikkaan ja säädyllinen suruaika. Olen alitajuisesti mietiskellyt sitä päivää kun tuosta kohta 16-v. komentajakapteenista aika jättää, tulee olemaan suhteellisen vaikea päivä..
Vs: Kissan työt Täällä on näpsyjä mun kisuista: http://kuvablogi.com/blog/4163/1/ Niiden hommana on rikkoa kaikki mahdollinen. Nyt viimeisimpänä työnä aaltovaasi ja pari kyntilänalusta.
Vs: Kissan työt Uusi kissi muutti taloon viikonvaihteessa. Se on punainen ja hirmuisen arka, piileskelee yhden juniorin sängyn alla eikä meinaa tulla leikkimään. Ressu on hämillään, koska tämä tulokas tuntuu aivan eri luontoiselta kuin edellinen kaveri. Virallista nimeä kissillä ei vielä ole, mutta minä olen Pullan kannalla kun edellinen oli Pilli. Vaimo vastustaa ja pitää nimiehdotustani typeränä. Pitäisköhän laittaa KL-äänestys pystyyn? Äänivaltaisuuden edellytyksenä voisi pitää vähintään keskivahvaa humalatilaa.
Vs: Kissan työt Meikäläisellä on vähintään keskivahva humalatila joten olen äänivaltainen ja ehdotan nimeksi "Enrico Fermi", koska hän oli viisas mies.
Vs: Kissan työt Voiskohan kissan nimi olla Juovuskissa? Nimi olisi samalla eräänlainen kunnianosoitus kaikille humaltuneille näppäilijöille ja KL:n erinomaiselle perinteelle, juovuskissa kirjoittelulle.
Vs: Kissan työt Päivitystä Juovuskissan elämään: se ei pelkää enää mitään, vaan riehuu ympäri taloa. Ressukin on ihmeissään muutoksesta. Naukua se ei kylläkään osaa, vaan siitä kuuluu samanlainen ääni kuin kumipallosta tai -ankasta, sitä puristettaessa.
Vs: Kissan työt Saa! Minä puristelen Murka-kissaa kinkuista päivittäin, sillai peukalolla ja etusormella hännänjuuresta. Aiheuttaa mielihyväkynsimistä. Parasta mitä voi olla pikkumuikkujen, harjaamisen ja viiksiseudun rapsuttamisen jälkeen. Vaarallinen tila että kissa on nimettömänä. Asuin kymmenen vuotta sitten kommuunissa johon tuli hylätty kissa, emmekä saaneet päätettyä mikä otukselle nimeksi, ehdotuksia oli Jazz, Mörkö tms. pölvästiä, joten minä demokraattisesti päätin että olkoon Kissa. Tottelee Kissa -nimeä vielä tänäkin päivänä, Vaajakosken suunnalla.
Vs: Kissan työt Täytyy varmaan taas kertoa Juovuskissa Pullan elämästä. Siitä on tullut aika paha, sillä se aiheuttaa isännilleen jatkuvasti noloja tilanteita makailla rötköttämällä talomme katolla. Ohikulkijat tulevat kauhuissaan kertomaan meille siitä. Siellä se velttona makailee, huitoen löysästi toisella tassullaan kimppuunsa hyökkäileviä rastaita ja naakkoja, kuin Lapin mies Ohvi-mainoksessa. Kamalinta tilanteessa on se, ettemme tiedä mistä se katolle/katolta kiipeää. Kaiken logiikan mukaan sen täytyy flengata itsensä räystäskourusta etukäpälillä kiinnipitäen katolle, kuin Tarzan. Vaimo väittää että kotimme on jo hullumpi kuin sirkus, johon hän aiemmin on verrannut, mutta minun mielestäni kyse on vieläkin (ehkä?...) sattumien summasta. Toisaalta, Juovuskissa Pullasta on tullut niin sosiaalinen että kun aamuisin herään, se haluaa kehräten "puskea" jalkaani joka askeleella. Tämä aiheuttaa jatkuvan kompastumisen vaaran, mistä syystä olen päätellyt kissan haluavan likvidoida isäntänsä. Aamupalanikin se haluaisi syödä, kuten edeltäjänsäkin. Nämä kissat ovat kamalia ja vaativia eläimiä, en missään nimessä suosittele niitä muille!
Vs: Kissan työt Sehän käyttäytyy aivan nimensä mukaisella tavalla! Fiksuja noi kissat. ps. tarkasta baarikaappi, onko mitään hävinnyt? Gato negron luulisi ainakin maistuvan.
Vs: Kissan työt Perhana kun ei tullut mieleen aiemmin, siellähän on pullo poikineen tyhjentyny! Gatoja ei kaapissa oo hetkeen ollu, mutta hyvin sille näyttää kelvanneen viskit ja vodkatkin. Täytyy varmaan alkaa antamaan sille alkoholivalistusta ja pitämään puhalluskokeita.