Nämähän olikin jo suurimmaksi osaksi tuttuja. Laadukasta jälkeä ja sommitelu & rajaukset toimii. Ei pahaa sanottavaa siis.
Siistejä, mutta eika saman tyylisiä. Pari lähikuvaa olisi tehnyt terää. Nyt mulle jäi fiilis, että pari kuvaa olisi voinut karsia. Ja tiedän kyllä, että se karsiminen on hankalaa. Montakohan kymmentä "turhaa" kuvaa Musakuvissa on?
Kyllähän tuolta voisi muutaman kuvan karsia pois, ehkä sitten ensi kerralla teenkin niin. Tarkoititko noilla lähikuvilla makroja vai esim. että bändikuvia olisi otettu lähempää? Noista bändikuvista sen verran, että ensisijaisesti olen ollut kuuntelemassa ja samasta paikkaa on tullut kuvia otettua, en ole siis lähtenyt höntyilemään kameran kanssa ympäri salia.
Meinasin, että olisihan se kiva olla semmoinenkin, jossa silmämunat näkyisivät kunnolla, mutta taitaa liittyä samaan, kuin seuraavakin juttu. Jos on etupäässä kuuntelemassa ja katsomassa, niin ehkäpä ei ole valovoimaista teleä eikä viitsi kiipeillä mihinkään - kuten jotkut hullut tekee. (Pari esimerkkiä: Yö - Olli 2007 - m u s a k u v a t . c o m Negative - Kohtaaminen - m u s a k u v a t . c o m )
Ei ole tosiaan nyt tuota valovoimaista teleä käytössä, tuli myytyä EF 100-400mm:n pois tässä jokin aika sitten ja meinasin nyt laittaa tilaukseen 70-200mm f/2.8 IS USM:n. Tähän asti on tullut kuvattua kaikki keikkakuvat tuolla EF 50mm f/1.4:lla.
70-200 2.8 on hyvä linssi lähikuviin keikoille. Mulla on ISsätön malli. Jos se on mukana, niin sillä naamakuvat. Repertuaari vaihtelee mielialan, paikan ja esiintyjän suhteen. 85 1.8 on aina varma valinta. 50 1.4 on jees. Joskus 24 2.8 ja joskus 35 2.0. Jos haluaa tsuumailla niin 28-135 on kohtalainen. Killisilmää käytän myös paljon ja jonkun verran on mukana 17-40, jonka valovoima tosin on kehno. 100-400 on ulkokeikoilla valossa kaukaa hyvä. Ja tietty 500 4, jota tosin olen käyttänyt vain Anastaciaan. ( Anastacia - m u s a k u v a t . c o m )
<3 Laura ja Terhi <3 ...kyllä todellakin olisi telelle ollut käyttöä Muista kuvista "Aitta", "Portaat" ja "Taikametsä" nostivat kulmakarvoja, ei muutkaan toki huonoja.
Paljon kuvia ja hyviä. Erityisesti pidin useissa kuvissa käytetystä panoraamamaisesta formaatista. Kuvapaljouden takia en kommentoi juuri yksittäisiä, mutta mieleen jäivät erityisesti kaislat auringonlaskussa, koskematon metsä, kuollut lintu ja orava.