Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Riippusilta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Migelson, 17 Kesäkuu 2010.

Mustavalkoinen ja syvä . . .

edit:kuva

1. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Vs: Riippusilta

Alivaloittuneen oloinen, taivaasta pääteltynä.. Varjoisa taitaa olla oikeasti, mutta tuntuu, että kaipaisin enemmän valoa ruutuun.

2. Vs: Riippusilta

Yritin tehdä tuosta tarkoitukella melko synkän. Lisäsin kontrastia sen verran ja säädin mustavalkodiopridit melko täysille.

3. J.HBach

J.HBach Member

988
    0
    16

Aika jees, ehkä kuitenkin vähän tunkkainen synkkyyden sijaan. Itse vinjetoinnin ystävänä jään kaipaamaan vielä sitä tähän.

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Mä pidän. On se hiukan "synkkäkin" ja -siinäkin mielessä- onnistunut kuva . Ymmärrän hyvin, että kuvaa voi katsoa toisiltakin kanteilta mutta minä pidän. En haluaisi siihen yhtään lisää valoa enkä ainakaan nyt niitä -iänikuisia- heikuroita. Käyttäkää heikuroitanne säästeliäästi - niihin on alkanut jo pikkasen kyllästymään.

- Apeamielinen Mies.

Edit: Typo.
    Edit2: Kun tavoitellaan kuvilla jotain tiettyjä tunnetila -nyansseja, eivät perussäännnöt valotuksen ja vaikkapa sommittelun suhteen ole aina ne määräävimmät määreet. Hyvä kuva.

5. Jukka H

Jukka H Well-Known Member

1 965
    45
    48

Alivalottuneen oloinen. Tähän kuvaan saa kyllä muutenkin tunnelmaa kuin alivaloittamalla.

6. Vs: Riippusilta

Mulla ei ole mitään valittamista sävyistä (jotka toimii mielestäni jopa tosi hyvin noin tummina), mutta kuva on vähän liian symmetrinen ja yligraafinen.. Tästä puskee eniten silmille sillan luoma linja ja itse maisema ja silta jää kakkoseksi.
    Ei silti mikään huono kuva.

7. jimi-

jimi-

918
    0
    0

Onkohan tuo taivas valittu jollai lasso työkalulla ja vedetty tummemmaks?

8. Vs: Riippusilta

Ei. Olen säätänyt taivaan värien tummuutta (syaani, sininen) hieman tummemmaksi.