Vs: Kesällä Emäsalossa Sommittelu mielestäni melko lailla kohdallaan. Kuvanakin jotenkin mielenkiintoinen. Mutta, kuten edellä todettu, platku. Säätökäyrään mutkaa lisää kumpaakin päähän?
Vs: Kesällä Emäsalossa Kummallista, ei tämä minusta liian platku ole. Onkohan mulla näytössä liikaa kontrastia tai tekeekö selain jotain omiaan? T Jukka
Vs: Kesällä Emäsalossa Mun läppärin näyttö näyttää sitä kontrastikkaampaa mitä enemmän katse poikkeaa 90 asteen kulmasta, joten mulla hoituu pikkukorjaukset displaytä vääntämällä Minusta mänty näyttäisi kuin osoittavan oikealle ja siksi syntyikin ajatus, pitäisikö mänty olla vasemmassa reunassa ja silloin se osoittaisi vedenselkää tai mitä muuta sieltä suunnalta löytyykään.
Vs: Kesällä Emäsalossa Jos silmällä ei näe kuvasta, ei tarvitse kuin katsoa & tulkita histogrammia. Se on malliesimerkki platkun kuvan histogrammista. (Millä perusteella asian pitäisi näkyä kuvastakin.)
Vs: Kesällä Emäsalossa Katsoin histogrammin, eipä se sen perusteella ole platku. Ehkä mulla on vain eri käsitys sävyistä ja siitä miten niiden olla pitää. T Jukka