Vs: Peilaus Tätä jäi kyllä katselemaan. Vähän elitisti kun oon, niin tavan snagarit ei yleensä kuvissa ylevöitä, mutta tässä on kyllä niin hieno tunnelma, että iso tykkäys.
Vs: Peilaus Tunnelma on jopa hieman aavemainen, mutta hyvä otos. Miten voi olla ettei yhtään ihmistä (Mikkelin?) torilla?
Vs: Peilaus On tosiaan tunnelmallinen kuva, vaikka paljon on kuvassa niin peilaus tosiaan nousee hyvin esiin.
Vs: Peilaus Kiitos vaan kehuista Loppujenlopuksi itsekin olen tähän kuvaan tyytyväinen. Varmaan yksi hyvin harvoja kuvia jonka "luomiseen" olen tosiaan paneutunut. Ensin vain katsoin että hausksti heijastuu kirkon torni tuosta vedestä mutta sitten huomasin että tässähän olisi enemmänkin elementtejä. Kuvan perimmäinen idea on 1:3 joka toistuu monessa asiassa, ainakin suunnilleen. Rajaaminen meinasi olla vähän hankala, koska kinoruudun kuvasuhde ei ole ihan tuo, joten rajattu on jälkeenpäin alareunasta turhat pois. Kuvasuhdekaan ei ole ihan...se on tuo 6x4,5. Löydätteköhän yhtä monesta kohdasta tuon 1:3 suhdeluvun? Edit. Liikaa valvonut. Oliko suhdeluku nyt väärin. Siis jaetaan linja kolmeen palaan ja toinen laita on kaksi palaa ja toinen yksi. Edit2. Siis ei ajatus vaan kulkenut, meinasin kolmannesten sääntöä.