Vs: Torppa Ennenvanhaan näin dramaattinen torppa oli väistämättä kuuluisan supersankarin Kekkosen synnyintorppa Lepakon torppa. Näinä aikoina ja ottaen huomioon bi-polaarinen väritys, kyseessä on pakko olla Mannerheimin synnyintorppa. Hieno kuva.
Vs: Torppa Ei ollut tässä torpassa tietoa mistään bi:stä. Kahdeksan lasta juoksi lattialla aikoinaan...nykyään mäyrä ja supi.
Vs: Torppa Jösses näitä kuvia... ??? Torppa on mielenkiintoinen valonsa ja kuvatekniikan osalta, mutta supikuva on kyllä törkeen hieno, kaikenkaikkiaan. o/
Vs: Torppa Hieno on. (Minä muuten tiedän varmasti, ettei ole Mannerheimin synnyintorppa. Mannerheim syntyi ja kasvoi ympäristöissä, joissa ei sallittu epämääräisiä rajauksia eksistentiaalisissa kysymyksissä, toisin kuin tässä kuvassa.)
Vs: Torppa kafa on mun uus idoli. <SIZE size="70"]onks noi elukat koulutettuja vai täytettyjä??</SIZE>
Vs: Torppa Kiva on aina kehuja kuulla, vaikkei niin tosissaan oltaisikaan... Ei nä mitään täytettyjä ole, eikä koulutettuja. Olen viimeisen 4-5 vuotta kuvanut autitaloihin liittyviä juttuja yhden projektin takia. Ei näissä niin visuaalisia lahjoja tarvita, työtä sitäkin enemmän. Ikkunoissa ja ovien raoissa roikkuvat elukat on tullut kuvattua... ihan tympimiseen asti. Muut, esim autiotaloissa olevan tunnelman tai ajan kuvaus on vielä vähän hakusessa...mutta syökää, juokaa ja naikaa, vuosi aikaa...
Vs: Torppa kyllä mä olin tosissani.. vaatii kärsivällisyyttä ja tuuria että linssin eteen sattuu kaikenmoista ötökkää. nostan hattua luontokuvaajille. musta ei ois siihen ku oon niin kärsimätön. äläkä oo tympääntynyt. nää kuvat on hienoja ja sympaattisia ja muistuttaa siitä, kuinka luonto loppupeleissä (toivottavasti) valtaa oman tilansa takaisin ihmiseltä.
Vs: Torppa Sanattomaksi tässä menee yksi jos toinenkin. Jo aukeassa aikoinaan ihastelin näitä töitä, ja ei laatu ainakaan huonontunut ole, pikemminkin päinvastoin. Toi kuva supista on aivan mieletön, ja mikä mielen hallinta, odotella ötököitä saapuvaksi, huh sano.