Vs: Mamma, tuo mies mua tuijottaa! He ovat keskuudessamme..muukalaisten invaasio metamorfoosin (taas sain käyttää tätä sanaa) avulla.
Vs: Mamma, tuo mies mua tuijottaa! En saa unta katsottuani kuvan. Pelottava. Läpitunkeva tuijotus. Jotenkin käsinkosketeltava ja todellinen. T Jukka
Vs: Mamma, tuo mies mua tuijottaa! Kolahtaa! Sävymaailma on silmiä hivelevän hieno, kuva on aiheeltaan sopivan abstrakti jotta siihen voi syventyä ja tehdä tutkimusmatkoja. Taiteellisuuden nimissä tuo peiliefektikin tulee hyväksyttäväksi.
Vs: Mamma, tuo mies mua tuijottaa! Ensin ajattelin, että kuvassa oli tuijotettava. Johtuu varmaan siitä, että ennenvanhaan "musiikkivideossa" näytettiin pääosin Brita Koivusta. Kuva osoittaakin, miten telaketjufeministisestä näkökulmasta miehen katse on aina läsnä, ja kuten kuva osoittaa, myös miehen penis. Hieno sosiologinen teos.
Vs: Mamma, tuo mies mua tuijottaa! Tämä "tuijotus" sopii tähän sekä siihen mistä tämä kuva on otettu koska siinä kohtaa oikeasti tuijotettaan....mitä milloinkin.